יש למישהו מושג מתי הסהרנה יתקיים השנה בסוכות?

adir112

New member
יש למישהו מושג מתי הסהרנה יתקיים השנה בסוכות?

אני אשמח לדעת מתי הסהרנההה מה התאריכים ואיפה מתקיים?
 
../images/Emo24.gifברוך הבא 26 ספטמבר 11:00 -23:00

גן סאקר, ירושלים Sacher Park Jerusalem, Israel הכניסה לכל הפעילויות חינם! הודעת יו"ר ארגון יהדות כורדיסתאן, יהודה בן יוסף: "יום א חול המועד סוכות נחגוג כולנו יחד בגן סקאר את חגיגות הסהרנה המסורתיות. בחלקו של הפארק יוקמו מתקני שעשועים רבים לבלוי והנאת הילדים לאורכו של היום מהשעה 11 בבוקר ועד 17 בערב. השימוש במיתקנים חינם, במקביל תופעל במה מרכזית שעליה הופעות של מיטב זמרי העדה, להקות מחול אתניות של העדה, אומנים ולהקות אורחות. ...אנו נקיים הקפות בליווי רבני העדה עם ספרי תורה כמייטב המסורת. במקום תוצג תערוכה של ההיסטוריה המפוארת של עדתנו מגלות לתקומה. חשוב לציין כי הכניסה לכל הפעיליות היא חינם ! בשנה קודמת רכבים שחנו במקומות לא מוסדרים ניקנסו למורת רוחנו, לכן יעמוד לרשות החוגגים חניון הלאום במחיר סמלי של 20 שח לכול היום. הנהלת הארגון מברכת את כולכם בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה."ראה/י עוד
 

adir112

New member
כל שנה אני בסהרנה...

שנה שעברה זה היה גם בגן סאקר נקווה שיביאו לנו את איציק קלה סוף סוף כמו שהיה פעם בחוף צמח איציק קלה והמון המון זמרים כמו אהרון מנחם אבנר זקן ומשה ממוקו......הסהרנה של פעם היה להיט משנה לשנה ניהיה חלש אבל אף פעם אני לא מווותר גם אם יגיע מצב שאני אהיה לבד שם!!!! אני כורדי גאההההההההההה העדה זה הגאווההההההההההההההההה
 

ARIE56

New member
אדיר ונאור בו... בו.......בו......בא לסהרנה !

תהנה תישמח ברוך הבא !
 
למעלה