יש למישהו מושג מה זה בעצם ההודעה

מילסטון

New member
יש למישהו מושג מה זה בעצם ההודעה

שאני מקבלת ליד האיקון של השעון? אלוהים נמאס לי מכל הסוסים הרוגולות וכל שאר הקרציות ..........
 
למעלה