יש למישהו כאן צ´יפ SBOX?

  • פותח הנושא AmX
  • פורסם בתאריך

AmX

New member
יש למישהו כאן צ´יפ SBOX?

אם כן איך הוא?? אפשר להפעיל dvd-r? ומשחקים של ea? והוא מזיק באיזה דרך למכשיר?? תודה רבה לעוזרים!!
 

bond 088

New member
לכל המתלבטים בקשר ל - S-BOX

שבב הSBOX הוא טוב באותה מידה כמו המשיח אין מ לדאוג. השבב מפעיל את כל סוגי הדיסקים למעט VCD צרוב. למי שלא יודע מה זה SBOX זהו מכשיר קטן המתחבר לחיבור הUSB החיסרון היחיד בו זה שהוא משאיר רק חיבור USB אחד. בכל שאר הדברים הוא משתווה למשיח.
 

AmX

New member
לא נראה לי...

במשיח אתה לא צריך לעשות swap... והוא גם קורא original imports... לגבי dvdr אני עדיין לא יודע, אני רוצה לדעת אם הsbox יכול להפעיל dvdr!
 

bond 088

New member
כנס

זה לא משנה SWAP או לא SWAP במקום לשחק במשחק עכשיו תשחק עוד שתי דקות זה לא משנה וכן הוא כן קורא מיובאים יש לי משחקים מארה"ב להוכיח לגבי הDVDR אני לא בטוח כי עוד לא ניסיתי. וחוץ מזה גם יותר בעייתי להתקין משיח גם למקצוענים (מנסיון) לכן אתה צריך לבדוק שמי שעושה לך את זה הוא אחד שאתה יכול לשמוך עליו.
 

AmX

New member
כנס...

יש לי מישהו מאוד טוב בזה... ויש לך משחק מקורי מארה"ב ,ויש לך קונסולת pal,והsbox מפעיל תמשחק?!?!? זה נשמע לי לא הגיוני... ותודה שאתה מנסה לעזור :)
 

game boy

New member
תגובה...

צר לי להודיעך שה-s-box משתווה למשיח כמו... שהיום והלילה דומים
. אין בכלל מה להשוות ביניהם,ואתן דוגמה מוחשית שמשתמשים בה הרבה: האם מרצדס ופיאט שווים באיכותם ובביצועיהם??? למען תקבל הוכחות לדבריי אלו-אנא ממך: דפדף בדפי הפורום אחורנית..
 

bond 088

New member
הSBOX כן מפעיל משחקים מחו"ל

אני ניסיתי אני לא יודע איזה גירסה אתה ראית שלא מפעילה משחקים מחול אבל אצלי זה עובד ובקשר למנהל הSBOX כן משתווה רק שצריך בו להחליף דיסקים. אם אמרת שאצל חבר שלך לא רואים/שומעים טוב הרי שמי שהתקין את השבב עשה עבודה מרושלת או מכל מקום הSBOX טוב בדיוק כמו המשיח רק שצריך להחליף דיבקים כדי לשחק במשחק צרוב. והחיסרון היחיד שלו הוא שהוא משאיר רק פתח USB 1.
 

JimmyBoy

New member
צ´יפ מהארץ יפעל על מכשיר מארה"ב?

אני ממש צריך לדעת......
 

XcalibEr

New member
לא רק זאת..

הSBOX לא מעלה גיבויים של DVD-R, וגם דורש PATHING לחלק מהמשחקים. אך אפשר להשוות צ´יפ פשוט ביותר מהדור הראשון, למשיח? (נו מסתבר שכן אפשר למכור קרח לאסקימוסים ולשכנע אותם שזה גלידה
) יוסי
 
למעלה