יש לכם מושג איך מסירים את הוירוסים

שמפו10

New member
יש לכם מושג איך מסירים את הוירוסים

או טוריאנים הבאים?: Trojan.Downloader.Small.CML Trojan.Popuper mssmgr תודה לעונים
 

אלינה 13

New member
אני לא בטוחה אבל,

נסי לעשות חיפוש במחשב, לאתר את המיקום הנוחכי שלהם, אחר כך, רשמי לך את זה על דף, כנסי למצב בטוח, והסירי ידנית. או פשוט התקיני תוכנה מתאימה.
 

ghost7

New member
תשובה לא מוסמכת

חושב שיהיה יותר ברור אם תציין איזו תוכנה גלתה אותם? ומה בדיוק דיוחה? מי הקבצים החשודים? היכן נמצאים? מציע לבצע סריקה ב ewido. לראות מה תדווח. במיוחד- מה מצאה ולא נקתה? לבצע סריקה ב hijackthis, לשמור הלוג כ txt, ולהעלות כאן, במטרה לזהות המזיק/ים. יכול גם לבדוק הלוג אוטומטית באתר שבקישור. מזכיר- ב hijackthis מסמנים להסרה רק מה שיודעים שצריך להסיר. ולגבי שאלה שהעלית- עלול להיות רעיון מסוכן למחוק "על המזל" ברגיסטרי. יש מזיקים שמאמצים לעצמם שמות של קבצים לגיטימיים, ואף חשובים. בכל מקרה- כדאי לבצע גיבוי לפני מחיקה.
 

שמפו10

New member
HT לא מזהה את הוירוסים טוריאנים מזי

קים מה שלא יהיה הסריקה און ליין לא מצאה כלום הורדתי גם את התוכנה שלה וגם היא לא מצאה התוכנה שחיפשתי איתה היא ספיידוקטור
 

ghost7

New member
ht היא תוכנה ידנית

וככזו- לא מנסה להגיד לך מה לא בסדר. אבל היא כלי יעיל לאבחון (דברים ש"אוטומטים" לא תמיד מזהים). לכן השמוש בה. לבצע סריקה (בלי לסמן להסרה) ולשמור את הלוג של הסריקה. להפוך אותו לקובץ txt בעזרת notepad (פנקס הרשימות), אם לא שמרת אותו מראש ככזה. את הלוג (קובץ הטקסט) אפשר באתר שבקישור, או להעלות כאן, במטרה לזהות מה הבעיה/ות. ונראה שיהיה צורך בקצת סבלנות, שיכנס מי מהמומחים בפורום.
 

שמפו10

New member
איך מוחקים מסירים את הוירוס טוריאני

הבא?: הנה שם הטוריאני Backdoor.Win32.mIRC-based איך מסירים אותו?
 

ghost7

New member
מצטער, לא מצאתי בגוגל

הוראות הסרה ידניות ברורות. רק הפניות לתוכנות שאני, אישית, לא מכיר. מציע שתעלה צילום מסך עם ההודעה של התוכנה שמצאה. יהיה יותר ברור מה מדווחת, ומי התוכנה (לשם שציינת- יש כמה וריאציות). ואולי תגלה גם באיזה אנטי וירוס אצלך, שאולי יהיה ניתן לחפש באתר שלו תשובה.
 
למעלה