יש לכם הודעה מסקייטי

Moreiro

New member
יש לכם הודעה מסקייטי../images/Emo98.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

"יש לי יום הולדת עוד שבוע וקצת וחשבתי אולי לעשות מסיבה-אני חשבתי על יום ראשון ה9 בינואר [יום אחרי המומולדת למי שלא יודע
] מי שיוכל-שיבוא לעזריאלי בתשיעי לינואר [ואם התאריך לא נוח אני אשנה תאריך במהלך השבוע] ויחגוג איתי=) בנתיים אין לי עוד הרבה פרטים אני רק יודעת שאני רוצה לחגוג באיזו שהיא דרך יומולדת עם תפוזניקים ושאני אשנה את התאריך\שעה\מיקום לפי ההיענות[אם תהיה בכלל היענות כי ממה שראיתי מהמסיבה של יוגב ובכלל מהביקור בבסיס של יוגב-אני לא מצפה שאתם בכלל תגיבו להודעה הזו]." אנשים תבואו, יהיה מגניב
 

scudnick

New member
פאק../images/Emo7.gif

בגלל שזו הודעה של הרבה זמן מראש יש סיכוי גדול שאני אבוא, אבל אני לא יכול בימי ראשון
 

RegevAway

New member
../images/Emo45.gif וזה צפוי שאני לא אפספס!

אבל אם את משנה את היוםאז תשתדלי לא בשלישי או חמישי...כי אז אני עשוי להגיע רק ב-5 ולא ב-4.
 

Unicorn Fairy

New member
../images/Emo45.gif יש מצב שאני אבוא...

נוח לי כל יום, זה פשוט תלוי אם אני אוכל להרשות לעצמי כספית ^^
 
תראי קטיה...

בעיקרון זה יומולדת למישהי מהפורום את מוזמנת לבוא זו הזדמנות מצויינת להכיר אותנו מקרוב יותר=]
 

DARk lies

New member
../images/Emo31.gif לא יכולה השבוע..

עמוס לי מדי
אני אנסה לארגן משהו..
 

SwEEt T

New member
כבר הבטחתי שאני יבוא

אז אם לא יצוץ שום דבר ברגע האחרון יש מצב גדול שתראו אותי שם!
 

darkness calls

New member
../images/Emo31.gifיש ביתספר.. אני רחוקה מדי..

עד שאני אגיע אני כבר אצטרך לחזור בלופ
 

Moreiro

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo45.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

אם זה יום ראשון אין מצב. אם לא גם לא בטוח כי אמ לא מרשים לי לנסוע לת"א כשאין חופש אז אני אצטרך למצוא תירוץ טוב לאיזה מקום אחר שאני צריכה ללכת.. ואם יש לי משו באותו ערב אז גם אי אפשר כי אמ אמא לא תרשה לי לפספס :< בלע. נקווה שכן, בכל מקרה
 

Exhibit R

New member
../images/Emo31.gif:\

גם יש בצפר וגם אני מתנדבת במרפאה ביום הזה באופן חד פעמי
 
למעלה