יש לכם הודעה מסקייטי../images/Emo98.gif../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif
"יש לי יום הולדת עוד שבוע וקצת וחשבתי אולי לעשות מסיבה-אני חשבתי על יום ראשון ה9 בינואר [יום אחרי המומולדת למי שלא יודע
] מי שיוכל-שיבוא לעזריאלי בתשיעי לינואר [ואם התאריך לא נוח אני אשנה תאריך במהלך השבוע] ויחגוג איתי=) בנתיים אין לי עוד הרבה פרטים אני רק יודעת שאני רוצה לחגוג באיזו שהיא דרך יומולדת עם תפוזניקים ושאני אשנה את התאריך\שעה\מיקום לפי ההיענות[אם תהיה בכלל היענות כי ממה שראיתי מהמסיבה של יוגב ובכלל מהביקור בבסיס של יוגב-אני לא מצפה שאתם בכלל תגיבו להודעה הזו]." אנשים תבואו, יהיה מגניב
"יש לי יום הולדת עוד שבוע וקצת וחשבתי אולי לעשות מסיבה-אני חשבתי על יום ראשון ה9 בינואר [יום אחרי המומולדת למי שלא יודע