יש לכם אולי רעיון (פרטים בפנים)

ifonly16

New member
יש לכם אולי רעיון (פרטים בפנים)

לציפוי לעוגה צהוב אני מכינה ליום הולדת של אח שלי הקטן עוגת אוטובוס שאני יצייר על עוגת מלבן. אבל אין לי מושג על איזה ציפוי כגון קרם בצבע צהוב בכמות יחסית גדולה ,בכל זאת אוטבוס צהוב, יש מתכון פשוט וקל. נ.ב. זה עוגה לילים בני 5-4 כך שזה צריך להיות בטעם שילדים אוהבים עקרונית את שאר הציור אני מציירת במרציפן אבל למרוח מרציפן על כזה גודל זה הרבה עבודה וכסף אולי יש לכם רעיון איך להכין מרציפן צהוב?
 

fairy_mi

New member
ציפוי לעוגה

הכי קל ופשוט זה פשוט להקציף שמנת מתוקה ולהוסיף צבע מאכל צהוב. את יכולה להכין גם פודינג וניל ולחזק את הצבע עם צבע מאכל. אם את במצברוח של להשקיע באמת תמיד אפשר להשתמש ב-RFM בצק סוכר. בנוגע למרציפן- את יכולה להכין מרציפן בעצמך, החומרים להכנה ביתית כלל לא יקרים ופשוט תוכלי לרדד לתוכו צבע מאכל צהוב באבקה. בהצלחה
 

גבט

New member
../images/Emo141.gifואם מדברים על צבע מאכל

אז כמובן מומלץ להיכנס לחנות טבע ולקנות צבע מאכל על בסיס טבעי... קצת יותר בריא.
 

שושkה

New member
ומכל הצבעים דווקא הצהוב נחשב להכי

מזיק.
 

shlomits

New member
אני הכנתי פעם עוגת סמיילי

ויצרתי את הצהוב בעזרת שימורי אננס שמעכתי בבלנדר וסיננתי מנוזלים. הצכנון המקורי היה להוסיף מעל זה גם ג´לי אננס אבל רצינו לצייר סמיילי ופחדנו שזה יליק מהג´לי. מצד שני אנחנו הכנו את זה לעוגת גבינה, זה לא מתאים כמובן לכל עוגה..
 
אפשר גם פשוט לקשט בהמון

סוכריות עדשים צהובות צמודות...וזה אפילו משדרג את טעם העוגה... אני אכלתי פעם עוגה בצורת פרח שהייתה מקושטת כולה בעדשים צבעוניים..
 

ifonly16

New member
תודה

אני הולכת בסוף על קרם וניל בלי צבע מאכל וממתקים נשמע לי בריא וטעים.
 
למעלה