יש לי XP איפה אני מוצא את נטמיטינג אני חושב שהיא חלק מהווינדוס תודה מראש
T tzvikab New member 24/4/04 #1 יש לי XP איפה אני מוצא את נטמיטינג אני חושב שהיא חלק מהווינדוס תודה מראש
G genesis New member 24/4/04 #3 מה פתאום הנטמיטינג לא בא כחלק גלוי בXP אולי כדי לקדם את הנושא של המסינג'ר . כדי להגיע לנטמיטינג התחל>>>>הפעלה>>>conf ואז הוא יופעל
מה פתאום הנטמיטינג לא בא כחלק גלוי בXP אולי כדי לקדם את הנושא של המסינג'ר . כדי להגיע לנטמיטינג התחל>>>>הפעלה>>>conf ואז הוא יופעל