יש לי XP איפה אני מוצא את נטמיטינג

tzvikab

New member
יש לי XP איפה אני מוצא את נטמיטינג

אני חושב שהיא חלק מהווינדוס תודה מראש
 

genesis

New member
מה פתאום

הנטמיטינג לא בא כחלק גלוי בXP אולי כדי לקדם את הנושא של המסינג'ר . כדי להגיע לנטמיטינג התחל>>>>הפעלה>>>conf ואז הוא יופעל
 
למעלה