יש לי 2 שאלות

dvir 12780

New member
יש לי 2 שאלות../images/Emo98.gif

1) האם יש בחיל האוויר טייסת סקייהוק מבצעית (חוץ ממטוסי הסקייהוק של בית הספר לטיסה)? 2) ידוע לכם מתי הטיסת בכורה של הA380? כמה מטוסי A380 ייצרו עד היום? תודה מראש
 

eagle701

New member
אוקי קבל תשובות

1.אני לא בטוח שאני זוכר כלכך טוב אבל פעילה פעילה אין יש טייסת של מטוסי סקיהוק שאליה עוברים טייסים שסימו קורס טיס אבל לא כלכך התצטינו אז לא שלחו אותם לטייסות הF16 וה15 ממשיכים לתת להם אימון על הסקיהוק וכשיבוא הזמן יעבירו אותם לאחת הטייסות הפעילות בחיל 2.עד עכשיו רק מטוס אחד למה ליצר 100 מטוסים לדוגמא כשלא בטוח בכלל שהמטוס הזה יטוס כמו שצריך?
 

Matan103

New member
למה נראה לך שהוא לא יטוס כמו שצריך?

מה אתה חושב שמטוס זה איזה טיסן או צעצוע? מי שמתכננים דברים כאלה הם הפיזיקאים הכי טובים בעולם. ובטח שממשיכים לבנות, זאת תמונה מה 21.02.05, ורואים בבירור (גם כתוב האמת) שאלו חלקים של ה 380. בקשר לטיסת הבכורה, גם אני שמעתי שזה החודש! למישהו יש תאריך מדויק?! אני כבר מת לראות את הדבר הזה באוויר!
 

eagle701

New member
אויש........

הקטע שלא יטוס התכוונתי לזה שהמטוס עדין לא טס בכלל!!! תסכים איתי שאף אחד לא ייצר 100 מטוסים כאפילו מטוס אחד מהסוג הזה לא טס בכלל קח לדוגמא את מטוס הF22 או הJSF F35 יש לו אבות טיפוס הם כבר ביצעו אלפי טיסות אבל בכל זאת יצא לך לראות F22 או F35 בשרות מבצעי? לא אותו דבר עם מטוסים אזרחים עד שהמטוס לא יעבור טיסות מבחן פס היצור ההמוני לא יתחיל!
 

Aviation Addict

New member
פס הייצור "ההמוני"

דווקא כן התחיל.. ואין לצפות בכלל לשינויים גדולים מדי אחרי הטיסה הראשונה, לא מדובר פה בסוג מטוס חדש לגמרי, אלא מפלצת מגושמת מגודלת מהגירסאות הקודמות של משפחת אירבוס, ולכן אין סיבה לחכות בכלל עד אחרי הטיסות הראשונות כדי לבנות מטוסים נוספים.
 

YHS

New member
לא "פיזיקאים" מתכננים מטוסים

אלא מהנדסים. בעיקר מהנדסי אווירונאוטיקה.
 

Matan103

New member
אתה צודק

אבל בעקרון את הרעיון עצמו אני חושב שהעברתי
 

falash

New member
A380 - אכזבה

מהארופאים ציפיתי לעיצוב יותר מעניין, ולא עוד צינור מעופף... בעצם בהתחשב בנסיון עם דגמי אירבאס הקודמים, אין מה לצפות.
 

srami

New member
אתה צודק

אפשר היה לבנות שתי כנפיים אחת מעל השניה וביניהם חוטים לחיזוק לצפות את הגוף בבד ציבעוני במקום פחי אלומיניום לשים פרופלורים משכבות עץ עם לכה מבריקה בשביל הסטייל כמו שבואינג עושים...
 

אמיר72

New member
כן לשאלה הראשונה

טייסת" הנמרים המעופפים" היא טייסת המשמשת בטייסת הקא"מ לטייסים למערך הבז/רעם, והיא בהחלט מבצעית. מלבדה אין עוד טייסות עייט פעילות למעט הביס"ט.
 
למעלה