יש לי תלונה מאד חשובה...

קספר

New member
יש לי תלונה מאד חשובה...

למה הצבע של השומרים כחול ולא כתום ??? מה רבאק כבר ביקשתי שישנו את הצבע לכתום. זה גם יפה וזה גם תפוזי.
 
מה זה ?!?!?!?!

כתום ?!?!?!?!?! התחרפנת לגמרי ?!?!?!?!?!?! החלקת על הראש ?!?!?!?!?!?!?! אני אומר - סגול !!! יוחלף הצבע של השומרים לסגול !!!! שייק`ה
 

candybox

New member
אפון סגלגל...

ככה? כאילו ככה אתה מעביר הלאה בירושה מתנה שאני אישית נתתי רק לך? כאילו... הצבע הסגול הינו יחודי לאפון אחד ספציפי.... אהמממ... להפגע?
 
אהמממממ...

אבל אפ`חד מהשומרים הוא לא אפון ולא אפונה...אז מה הבעיה ? ולמה שתיפגעי ?
 

על האש

New member
אתם התבלתם..

אדום אדום ורק אדום....זה הצבע השולט שצריך להיות..
 
למעלה