יש לי תחושה שהגבוה-לצדק... ישרשר לפה הלילה משהו מעניין. ואולי לא...
צ צושי שואו New member 12/7/01 #1 יש לי תחושה שהגבוה-לצדק... ישרשר לפה הלילה משהו מעניין. ואולי לא...