יש לי שתי שאלות.

אפרת.א

New member
יש לי שתי שאלות.

1. למה לעזאזל קלארק כל הזמן עם אותם פאקין בגדים?! כבר 10 פרקים בעונה החמישית שהוא עם אותה חולצה כחולה וג'קט אדום ורק בפרק לפני האחרון (באמצע הפרק אגב) הוא חוזר לחולצה שהוא כבר שנתיים לא לבש הפלאנל האדומה משבצות משהו עם ג'קט כחול שהוא העתק מוחלט לג'קט האדום! מה נסגר איתם?!!??!?!? 2. מתי הפריימיר של העונה השישית?
 

Charmed Gal

New member
אני דווקא אוהב א ת זה.

שיש לו כמה בגדים שהוא מחליף ביניהם וזהו. נגיד, מכושפות או באפי או ורוניקה מארס... כל פרק בגדים חדשים. לא משנה אם זה 2 עונות או 8, כל פרק - בגד חדש. כמה בגדים יש להם?! אף אחד לא לובשים יותר מפעם אחת?! לא ריאלטסי. זה תמיד עיצבן אותי בסדרות. בסמולוויל זה כמו שנכון לעשות.
 

aviatiko

New member
שלא לדבר על זה שזה הכי קרוב

שהסדרה אמורה להגיע ללהראות את התלבושת של סופרמן. היוצרים של הסדרה (גו ומילר, אם אינני טועה) אמרו שהמוטו המנחה אותם בנוגע לסופרמן בסדרה הוא "No tights, ni flights" כך שהצבעים האלה - אדום, כחול והצהוב של נבחרות בית הספר הם מעיין תזכורת תמידית לכך שמדובר בסדרה העוסקת בהווה של סופרמן העתידי.
 

yaniv79

New member
דווקא היה פרק אחד שהראו את הגלימה..

מתנופפת באויר. אם אני לא טועה בעונה הראשונה בפרק עם הזקנה שיכלה לחזות את העתיד...? אני מקווה שהם ישנו כבר את הכיוון של הסידרה שהפכה לאופרת סבון עם אפקטים ולא ינסו למשוך צופים ע"י Cheap Tricks כמו הכנסת דמויות ידועות מהקומיקס כל 2 פרקים ( עכשיו זה ג'ימי אולסון ו-Green Arrow ). את וונדרוומן פיספסנו, הוא פגש אותה בבי"ס יסודי. העונה האחרונה היתה כל כך גרועה שהיה עדיף אם היו מסיימים את הסידרה בסוף עונה 5. יותר חכם להביא קהל חדש לסידרה בעקבות הסרט החדש, להתקדם וכן להציג את החליפה סוף סוף.
 

y1shokata

New member
העונה ה5 הייתה ממש מעולה לדעתי

חוץ מהנפל של הפרק האחרון, אבל הם יכפרו על זה בפרק הראשון של ה6... הפרק עם הגלימה היה עם הילד שרואה מוות של אנשים שהוא נוגע בהם. הוא ראה את המוות של לאנה, אבל כשנגע בקלארק בטעות הוא ראה גלימה מתנוססת בחלל.
 

אפרת.א

New member
סבבה...אבלל...

אני גם אוהב את זה שבעונות הראשונות הוא החליף כל הזמן בין 4 סוגי בגדים שכולם כחולים ואדומים...זה ידוע שזה בכוונה וזה גם מגניב. אבל שימו לב שמאז הפרק עם הטיל בעונה החמישית, שהדפוק ההוא שיגר את הטיל לסמולוויל... הוא חזר הביתה עם החולצה הכחולה והג'קט האדום שהם קרועים ומפוחמים....ובכל זאת - פרק אחרי זה יש לו את אותה חולצה ואותו ג'קט בדיוק !!! (הם מרפאים את עצמם כמוהו?!) וגם אחר כך , שהוא מגן על לנה מהפיצוץ במחסן 15, אותם בגדים שנהרסים שוב ושוב פרק אחרי זה, הוא לובש אותם !!! כאילו בסדר, שימו כחול ואדום - אבל הגזימו! אשקרה אותו בגד בדיוקקק במשך איזה 8 פרקים!
 
למעלה