יש לי שאלה

נתן.ל

New member
יש לי שאלה

האם אפשר לבנות SELECT CASE דינאמי ? יש לי נתונים מטבלה אחת ונתונים מטבלה אחרת ואני רוצה להתאים בניהם באיזהשהי צורה, משפט SQL לא בא בחשבון כיוון שהנתונים מגיעים ממקורות אחרים ולא מאותו DB. חשבתי על CASE, אבל אני לא יודע מראש מה יהיו הנתונים ואז חשבתי על משהו דינאמי שבודק לי את הנתונים והשוואתם.
 
אמממ...

תן לנו דוגמא, כי אני לא ממש הבנתי מה אתה צריך
 

נתן.ל

New member
לא אני לא - הנתונים לא מאותו מקור

ככה שיש לי כמה מקורות בהם מגיעים אלי הנתונים אבל את החיבור בניהם אני צריך לעשות דרך קוד. ילדה, אני מתכוון למשהו כזה:
function whatPos(pos) select case pos case 0: whatPos = "אחר" case 6: whatPos = "מנכ''ל" case 25: whatPos = "סמנכ''ל" case 14: whatPos = "מנהל שיווק" case 69: whatPos = "סמנכ''ל שיווק" case 1989: whatPos = "מנהל מכירות" case 1608: whatPos = "תקציבאי" case 12: whatPos = "מנהל פרסום" case 169: whatPos = "מנהל רכש" case 604: whatPos = "מנהל אירועים" case 1671: whatPos = "מנהל הפקה" case 743: whatPos = "מנהל פיתוח" case 37: whatPos = "מנהל תפעול" case 3431: whatPos = "מנהל ייצוא" case 1091: whatPos = "מנהל משאבי אנוש" case 697: whatPos = "מנהל כספים" case 588: whatPos = "מנהל לקוחות" case 620: whatPos = "מנהל מוצר" case 698: whatPos = "מנהל מותג" case 46: whatPos = "מנהל הסברה" case else: whatPos = pos end select end function​
אותו דבר, רק שאני לא יודע מראש מה יהיו הנתונים שלי, ככה שהפונקציה הזאת תיהיה לי דינאמית לפי מה שאני מקבל מנתונים חיצוניים.
 

Terminal Frost

New member
אז איך תדע מה התנאי שבו אתה רוצה

לבדוק אותם? אם לכולם זה אותו תנאי, תריץ את כולם בלולאה עם אותו התנאי. אם זה תנאים משתנים, שמגיעים עם כל ערך, תריץ לולאה שמבצעת את התנאי שהגיע עם כל ערך
 

נתן.ל

New member
WOW ../images/Emo45.gif זה נראה בדיוק מה שאני צריך

|תודה" ילדה - הצ'ק בדואר
 

נתן.ל

New member
בעצם לא כל כך ../images/Emo4.gif

אולי אני לא כל כך מבין את האובייקט הזה אבל זה לגמרי לא מה שחיפשתי. אין לי אפשרות להגיע ישירות לitem באובייקט לפי הkey שלו, זה בדיוק מה שאני צריך.
 
למעלה