יש לי שאלה ...

yakutan

New member
יש לי שאלה ...

אמנם לא כל כך קשור במישרין ללידה - אבל חשוב לי לשאול אתכן מאחר ואני כנראה אלד באיכלוב - ואני רוצה לדעת מה עמדתכן בנושא : אם אני אבקש שהתינוקת שלי תוזן בהנקה בלבד - האם יתחשבו בבקשתי ? האם יקראו לי בכל זמן שבו היא תבקש לינוק ? (גם אם זה בלילה ... גם אם אני ישנה ...) איזה בי"ח הוא התומך ביותר בהנקה ? אני מפחדת לבקש שהתינוקת תהיה איתי בחדר (מה שכמובן נוח ביותר מבחינת ההנקה ) - כי "אם יבואו מבקרים" אני בהחלט מעדיפה שיראו אותה דרך חלון ולא כל אחד ימשמש אותה עם ידיים שאני לא יודעת איפה הן היו קודם ... מה גם - שיכול להיות שבחדר אחד יש יותר ממאושפזת אחת , ואני בטח לא יכולה להיות אחראית על אורחים של מישהו אחר (שאולי לא יגעו בה - אבל אולי למישהו יש שפעת או התחלה של אנגינה ) - האם זה ימנע מהאחיות לקרוא לי בכל פעם שהתינוקת תבקש לינוק ?
 
התשובה

כל יולדת נשאלת כבר בחדר הלידה אם היא מעונינת בהנקה בלבד, ובהחלט יש התחשבות בנושא זה.כמו שציינת שיטת הביות היא המתאימה ביותר לאם המעונינת בהנקה בלבד,אך את לא צריכה לחשוש ממבקרים כי מרגע שהתינוק נולד הוא חשוף לסביבה שיש בה וירוסים וחיידקים, אך הוא גם נולד עם נוגדנים שקבל מהאם בתקופת ההריון, ובקולוסטרום, החלב הראשוני, יש גם נוגדנים, אלה מבטיחים שהוא יהיה חסין למחלות לפחות במחצית הראשונה של חייו. אם את לא מעונינת שהתינוק ישהה אתך בחדר אך בכל זאת רוצה להניק בלילה , את יכולה לבקש מהאחיות להעיר אותך להנקת לילה בשעה 1:00, לאחר הנקה זו האחיות לא מעירות אימהות,כיון שבמחלקה שיש בה קרוב ל-50 מתינוקות אין אפשרות שבכל פעם שתינוק בוכה ללכת ולהעיר את האם. כלומר אם את באמת רוצה שהתינוק יינק כאשר הוא רוצה הדבר הוא באחריותך וכדאי שישהה לידך.
 

yakutan

New member
המשך לשאלה

האם יש אפשרות שהוא ישהה איתי בלילה ? וכשיש ביקורים "אחזיר" אותו לתינוקיה ? + המון תודה על התשובות
 
תשובה

את יכולה להחזיר את התינוק למחלקת ילודים מתי שתרצי, לא רק כאשר יגיעו אורחים, ובמשך הלילה הוא יכול לשהות איתך
 

yakutan

New member
ועוד משהו קטנטן

האם מקפידים על שעות הביקור ? מה לגבי האב המאושר? המון תודה על התשובות ...
 
שעות ביקור

לאחר הלידה גם האב מקבל סרט על היד, שמאפשר לו להיכנס למחלקת היולדות גם שלא בשעות הביקור, לגבי שאר המבקרים,יש הקפדה על שעות הביקור.
 
למעלה