יש לי שאלה

ומה כל זה קשור לניאנדרטלים
שאתה יכול להצביע עליו בוודאות ועם נתונים אמפיריים שיגבו אותך.

מכון דווידסון דווקא חושב אחרת ממך תוך שהוא מסביר את המחקרים בנושא.
 
על זה תגיד תודה להלכות הצניעות של שרפרפי.
אמא שלי מורה מחנכת בדימוס מהסוג של פעם.
היא הזכירה לי מקרה שהיה לה בה מורה מקצועית זרקה כסא על אחד הילדים בכתתה, ומשניה שנודע לה נכנסה לחדרו של המנהל ופחות או יותר ישבה לו על הגרון עד שהעיף את המורה הזו מיידית מבית הספר.

אבל לעניינינו, פעם באמת היה נהוג לחשוב שניאנדרטלים היו איזה שלב בהתפתחות שהובילה אל האדם המודרני. יש פשוט מי שלא דאג להתעדכן לגבי חלק מהדברים שלימדו אותו בבית הספר של אז.
 

AI25

New member
רפי לא קבע את תקנון בית הספר, והתקנון בטח לא דורש הפשטת

תלמידות - אלא להפך. &nbsp יתכן ומדובר בטרנד הבא, אחרי שחילונים-פדופילים הכריחו ילדות להגיע לבית הספר במכנסוני-דפIקותי, הם מנסים לייצר טרנד של הגעה בתחתונים. &nbsp כשמדובר בתיאוריות מסוג שהנאצים טיפחו והפיצו, והופרכו מזמן, באמת אין טעם להתייחס בהבנה לחלאות שעדיין מנסים להפיצן.
 
לא יכירי.
כשאני פקדתי בתי ספר בזמן הרומאים אף אחד לא עשה עניין מאורך שרוולי שמלה או המכנסים. בזמני היה האמר, שלמרות היותו דתי/לאומי לא התעסק בחינוך הממלכתי. אבל כשהשרפרים החלו להיכנס למשרד וסיפרו לנו כי אינם מסוגלים להתגבר על היצר שלהם, אט אט הטימטום חילחל מטה גם לבתי הספר הממלכתיים, ולכן אתה נוכח לאקזמפר של הדרך העקומה בה מורים מפנימים זאת.
 

AI25

New member
בתקופת שולמית אלוני ורובינשטיין הייתה דווקא הקפדה על מדי

בית הספר. צבע ואורך החצאית (שמלה הייתה אסורה כמובן בבתי ספר ממלכתיים) או המכנס נשמרו בקפידה, ומי שבא ללא מדי בית ספר, נאלץ לחכות בחדר היועצת עד שיבואו ההורים או עד לסיום הלימודים הנסיון להשתמש בתקנון כתירוץ להפשטת תלמידות והסתה פוליטית - הינו רק המשך לשביתה האיטלקית בתקופת המגיפה.
 
ה"תשובה" ל"שאלתך" תלויה אך ובלבד

במידת ה"כריזמה" הדניסוביצ'ית שאותה יפגין הניאנדרטאל.....
 

Henry0

Well-known member
האדם הדניסובי לא היה קיים

כי לפי ההיסטוריה הוא היה קיים לפני בריאת העולם. וזו סתירה.
 
מה -- אתה -- אומיייר......

יש לך טעות מאד בסיסית..... האדם הדניסובי ניכחד משום שלא הצליח להתרגל לעולם עגול שנוצר כאן אחרי הבריאה, כי לפני הבריאה העולם היה שטוח.....
 

סוהי 7

New member
התשובה לשאלה מטופשת היא:

אתה אידיוט חסר תרבות ולקוי שיכלית.
 
למעלה