יש לי שאלה

יש לי שאלה

האם חברי ממשלה שאחד מהן ניאנדרטאלי יהיו גם הם אנשים ניאנדטאלים בעצמם במשך הקדנציה ?
 

AI25

New member
האם הכינוי "ניאנדרטאלי" זו הדרך המכובסת של גזענים מסוגך לומר

מרוקאי?
 

monoishhazaam

New member
לאלה קוראים

"בני עדה צפון אפריקאית שרועשים, בעלי חוש מוזיקלי פרימיטיבי ושנוהגים להעלב בקולי קולות"
 
אני לא אשם שהניאנדרטאלי הזה הוא מרוקאי . אבל

יש גם אשכנזים ניאנדרטאלים למשל שמש גריבלדי וגם מוטי מחוף מציצים . לאדון רפי יש דיעות ניאנדרטאליות ומוסר של קאניבלים . ההבדל בינך לביני הוא שאתה לא מודה שאתה גזען למרות שאתה גזען .
 

AI25

New member
אתה מתגאה בסרחונך ובהיותך גזען - עקב העדר מוסר מינימלי,

לי לעומת זאת יש בעיה עם כל לאומן, בין אם הוא מזדהה עם לאומנות גרמנית, יהודית, או ערבית. כולם מתועבים ומצחינים באותה מידה.
 
החפצה של הנשים .

מיקום האשה נמוך בכל מבנה היררכי . סלידה מהומוסקסואלים . ניסיון לטיפולי המרה של הומוסקסואלים . חוסר אמון בכדוריות הארץ . חוסר אמון במפץ הגדול . ביטחון בקיום אל . תמיכה בהיררכיה של שאמנים .
 

Henry0

Well-known member
בורות מביישת - אתה כותב שטויות על דברים שאין לך בהם מושג

 

AI25

New member
אז סתם הכפשה של כל מי שלא חושב בדיוק כמוך.

החפצה של נשים וניצולן כאובייקט מיני מקובלים בקרב החילונים. והערבים שאתה סוגד להם - משעבדים אותם באופן הכי מזעזע ונצלני ואלים, אבל לעולם לא תכנה אותם ניאנדרטלים כי אתה צבוע. &nbsp &nbsp
 

סוהי 7

New member
הבערות הביאה אותך להמצאת תיאוריות לא קשורות לשום דבר.

האדם הניאנדרטאלי האמין באל אחד?......אני חילוני,אבל מה פגום באדם המאמין באלוהים? מאיפה המידע שלך על הפתיחות והליברליות של האדם הקדמון ככל שזה נוגע למעמד האישה,היחס להומוסכסואליות ואיזה עיניין הוא גילה במבנה כדור הארץ?
 
ואל תשכח שחברי הליכוד שיבצו צמרת של אשכנזים

עם מרוקאית אחת וכל תחתית הרשימה היא של מרוקאים . את זה עשו המרוקאים חברי הליכוד לבדם . אבל לא כל המרוקאים בליכוד . יש גם בשס . הפנתרים השחורים ניסו לעזור לציבור המרוקאי והציבור המרוקאי לא תמך בהם . לעומת זאת ההנהגה הרבנית של המרוקאים הגיעה בשיא כוחה ל17 מנדטים . מסקנה הציבור המרוקאי יודע שהם מועטי יכולת והם ראויים רק לרבנים מרוקאים ופוליטיקאים נוכלים . יאיר לוי . מכלוף דרעי . שלמה בניזרי . רפאל פנחסי . יאיר פרץ . עופר חוגי .
 

AI25

New member
עקב היותך גזען - רק על זה אתה מסתכל

מבחינתי זה לא ממש מעניין, אני הרי מתנגד ל"אפלייה מתקנת" על רקע גזעני (למעט נציגות בודדת לצורך "השמעת הקול הייחודי"), אני מעדיף - לבחון מדיניות. הרי לדחוף בכח מרוקאי גרוע, בגלל המוצא שלו - זה שילוב של טימטום וגזענות. לא הצבעתי לרגב בפריימריז כי היא גרועה (גם לא לאמסלם וביטן) אבל כשכחלון היה בליכוד - הצבעתי אליו, וכמובן גם לגילה גמליאל. אני סומך על יולי אדלשטיין שסבל מאפלייה בגלל מוצאו, שימנע מאחרים אפליה דומה, למרות שהוא נולד בבריה"מ ולא במרוקו, ולא סומך על עמיר פרץ שיפעל באופן דומה, למרות מוצאו. בגלל התנהלותם לאורך השנים. לגבי הפנתרים השחורים, בעצם גולדה קלעה בול (אבל במפלגתה לא הקשיבו לה): הפנתרים השחורים היו אלימים, גסים, וממש לא נחמדים, אבל עזרו מאוד להעלות בעיות קשות למודעות - וכך תרמו המון. הם דרשו השכלת מבוגרים, השמה מקצועית, הפסקת קיפוח. דברים שהיום נראים מובנים מאליהם, אבל בתקופתם - פשוט לא היו. לאחר העלאת המודעות לנושאים החשובים, והכנסתם לדיון הציבורי - תועלתם אבדה. פינו מקומם לטובים מהם (דוד לוי למשל - שכ"כ אהבתם לבזות).
 
נכון . אבל יש גנים שלו אצל בני האדם ויש התנהגויות אנושיות

שמקורן אפילו קדום מקיום האדם הניאנדרטאלי . הסגידה לשאמנים . אלימות כלפי נשים . אמונות טפלות רבות . וזה בסדר גמור לתת כינויים לאדם גם אם זה לא מדוייק ביולוגית . למשל , קוף , חזיר , עלוקה , ג'וק וגם ניאנדרטאל .
 

Henry0

Well-known member
בורות מטומטמת

יש כמה % בודדים של גנים ניאדרנטלים אצל ההומו-סאפיינס. אז איך מגיעים מכאן לדברי השטות המטומטמים שאתה כותב? הדימיון השקרני שלך עובד שעות נוספות? זה האינטרנט, כל אידיוט, כל נחות בינתית, יכול לכתוב כל דבר שטות מטומטם. לצערינו אין על זה עונש, גם לא בושה, זה המקובל באספסוף הנחות.
 
למעלה