יש לי שאלה

bigi100

New member
יש לי שאלה

אם יש כאן אנשים עצמאים (היינו לא עובדים שכירים) זה לא קצת ממש מעצבן שלוקחים לכם יותר מ20% מהרווח למדינה? אין אפשרות לקום נגד זה בהצעת חוק לדוגמה שבעל עסק מתחיל יהיה פטור ממע"מ ומס הכנסה במשך 2-3 שנים הראשונות כדי שיוכל להתקדם? אנשים לא מסוגלים לחיות ככה.... הייתי רוצה לשמוע את תוגובתכם
 

AlanSmith

New member
אם זה ייצא לפועל איך כל הפוליטיקאים יוכלו

לקבל טובות הנאה מבעלי ההון? הרי בפועל הפוליטקאים שוחטים את האזרח הקטן כדי ללקק לבעלי ההון. ועכשיו בתכלס, נגיד שהפולטיקאים פועלים באמת לטובת האזרח הקטן ואכפת להם ממנו. ברגע שיצא כזה דבר אנשים יתחכמו ו"יעבירו" את העסק למישהו אחר כביכול. אולי לאשתך למשל כדי להנות מ6 שנים. בהנחה שיש 2 שותפים ששניהם נשואים בכלל יהיה אפשר להתחכם ולהקים עסק כ8-12 שנים מבלי לשלם מס. מה שכן מס רווח במדרגות כמו שמס הכנסה במדרגות יכול אולי לעזור. למשל עסק שמרוויח עד 8000 ש"ח בחודש יזכה למס מקל של 10%. כמובן זה סתם דוגמה אפשר לשנות את המספרים.
 

bigi100

New member
הרעיון עם המדרגות הוא מעולה

הרי אם יהיה מספיק רעש מצד הציבור זה יהיה אפשרי לחוקק חוק כזה כמו שצריך בלי פרצות מסויימות..(החלפת בעלות לאשתך וכו.... רק אם מוכרים את העסק לאדם לא קרוב יהיה פטור ממס ) מס מקל וכו.... אי אפשר ככה יותר זה שוד לאור היום אנשים לא יכולים להתקדם בתגובה לאדם שהגיב למטה ...שכירים משלמים מס הכנסה?
 

עמית22

New member
אני אישית משלם (אבל אולי רק אותי דופקים...)

ובנימה רצינית יותר, אתה צוחק???
 

bigi100

New member
תשמע אחי אני באמת לא ידעתי שגם שכירים משלמים

סתם עלה לי רעיון לראש אני ממש לא מבין בזה....ולתגובה השניה אני לא התכוונתי לחבר'ה שלא עובדים חוקי מה שהוא אדם אמיתי כן משלם מיסים... אבל שניה אם הכל מה דעתכם על הרעיון?
 

עמית22

New member
ושוב, למה להפלות לטובה בעלי עסקים?

הרי הכסף שהעצמאים יחסכו יקטין את קופת המדינה ויבוא על חשבון כל תושבי המדינה שרובם (לדעתי) לא עצמאים
 

עמית22

New member
רגע, מה עם השכירים?

גם אני רוצה פטור מלא ממס הכנסה ומע"מ למשך 2-3 למה להפלות לטובה בעלי עסקים???
 
למעלה