יש לי שאלה

יש לי שאלה

היום התקשרתי לחברת כוח אדם לשאול לגבי שמונה ימים שעבדתי בחודש שני היא אמרה שאני נקרא חברה מ31.1.09 עכשוו עליי לגשת למקום עבודתי ולדרוש את הכסף אבל אני מתבייש ללכת להביא את הכסף שלי יגידו לי מה הוא נזכר עכשוו עבר 10 חודשיים וכו וכו מה לעשות
 

eilat20

New member
תשלום.

אם בתקופת העסקתך במקום עבודה הייתה עובד דרך כ"א באותו חודש שעבדת 8 ימים היה לפני שהועברת ב 31.1.09 להיות עובד של מקום העבודה במידה וכן אל תתביש מגיעה לך, במידה ויסבנו אותך תתרא בהם שתגיש תביעה לבית הדין, נפצעתי עקב רשלנות המעסיק נרתעתי מללכת לשם טיפול בהליך הפציעה התגברתי הלכתי ועכשיו אני נכנס בהם בכל הכח תביעה נגד המעסיק.
 
תגובה

בתאריך 31.1.09 הפסקתי להיות חברת כוח אדם {הייתי עובד חברה זה לטענת כוח האדם } לא יודע אין לי אומץ לגשת ולבקש את המגיע לי מצד אחדזה מציק לי ואני אומר לעצמי בלב קח את הכסף שמגיע לך
 
איזו תשובה אתה רוצה?

אתה אומר שאתה יכול ללכת לקבל את הכסף אבל אתה מתבייש. אתה רוצה שנגיד לך לא להתבייש? אם כן - אז אני אומר לך. אל תתבייש. אתה זכאי לקבל את מה שמגיע לך. ואם אתה בכל זאת מתבייש - אולי תכתוב להם מכתב ותבקש לקבל צ'ק בדואר או שיפקידו לך את הכסף בבנק.
 

eilat20

New member
מכתב רשום.

תשלח למעסיק מכתב רשום עם העתק ובוא דרישה עם תאריך העבודה ושכר שמגיעה לך והעברה לבנק עם פרטי חשבון או דרישה את הצק בדואר רשום, עדיף לחשבון.
 

eilat20

New member
שליחת מכתב בדואר רגיל.

זה לא הדרך הטובה לשליחת מכתב, היתה צריך לשלוח דואר רשום עם הודעת אס.אם.אס שתוכל לדעת מתי נלקח הדואר הרשום ע"י המעסיק.
 

eilat20

New member
בדיקה בדואר.

תברר דואר תוך כמה זמן אמור להגיעה מכתב לדואר של הנמען, תמתין שבועיים במידה ולא יצרו איתך קשר או לא יענו לדרישתך הגש תביעה לבית הדין ללא הלנה מיום שסיימת לעבוד הלנה תהיה רק 15 יום לאחר דרישתך לשכר שמגיעה לך.
 
למעלה