יש לי שאלה

yoshi6

New member
../images/Emo4.gif הגם אתה ברוטוס?????

כנראה שעבודת הפוטושופ איכותית מאוד.
 
כך חשבתי

עם כל הכבוד שהמקס טוסטוס , יש איזה כברת דרך בין מכלולים של שנות ה80 לבין המאה הנוכחית.
 

dblast

New member
אפילו עם VXR200 הייתי נעלם ל 500

גם לגדולים יותר בעיר. אין ספק שקטנוע זריז יותר בתנועה צפופה. אבל לזה הוא מיועד לא? אופנוע זה סיפור אחר וסוג רכיבה שונה. אין פה מה להשוות. אזור מחיה הטבעי של קטנוע הוא בעיר, ושל אופנוע מחוץ לעיר / כבישים פתוחים.
 

C O L T

New member
אולי עלית על משהו, תרשם מהר לMOTOGP

ותראה להם מאיפה הדג משתין!
ואחרי זה אתה לא מאמין שבנדיט רוצחת לוקחת CBR? לי נראה שכל עוד הרוכב יודע שהוא מתחרה במשהו והתנועה לא צפופה כמו חניה של סופרמרקט, האופנוע בורח בלי להתאמץ. אותו סיפור אופנוע קטן מתלהב מול אופנוע גדול יותר. אזור מחיה או לא, עיקר היכולת של הקטנוע זה בצידוד כידון והיגוי זריז, יחד עם התפעול האוטומטי, קל להדחף למקומות שלא נועדו למעבר. וגם ביכולות אלה, נגיד הראנר טוב יותר מהקטנועים הגדולים כמו Tערס. אז יוצא שהכלי החזק ביותר בעיר זה בכלל ימהה באמפ ולא כמו שחשבתם.
 

dblast

New member
בדיוק

לתנועה צפופה יהיה מהר יותר, קל יותר ונוח יותר על איזה טוסטוסון קטן וזריז. מחוץ לעיר, בכבישים יחסית פתוחים, מפותלים. יהיה יציב יותר, נוח יותר וכיף יותר על אופנוע. וזה לא קשור לבנדית רוצחט או למוטו GP. היו מקרים שבהם שמעתי מנוע צורח רק כדי "להראות לי מה זה" כשאני על קטנוע 200 וההוא על אופנוע בעל נפח גדול יותר. וממש לא מדובר בתחרות. נסעתי כרגיל. אין מה לעשות.. בתנועה צפופה רוכב מיומן על קטנוע יהיה זריז יותר מרוכב על אופנוע.
 

Ad H

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifדרוזי סמבה (DRZ-SM../images/Emo67.gif)

לפני כמה ימים ראיתי אחד כזה בתנועה צפופה חותך ומזגזג כמו זבוב בין פחיות. חזרתי הביתה חרמן מסקרנות ועם רעיונות לשדרוג הבא שלי.
 

Dungeon

New member
ראיתי פעם שניים מתחרים VXR נגד DRZSM

ה-DRZSM החליק על מעבר חצייה אז טכנית ניצח ה-VXR.
 

R-o-i

New member
גם זה תלוי ברוכב.

כבר נתקלתי במישהו עם R1 שהיה נעלם להרבה קטנועים, בין מכוניות בפקקים...
 

yoman321

New member
תגיד לי מה אתה גמור?

הטימקס הזה מגיע לסוף מרווח הטייה שלו ציק צק , לGS יש ה-מ-ו-ן מרווח הטייה לעומתו . האמת אין לי מושג לגביי יכולות הבלימה של טימקס ,אבל יש לי הרגשה שGS יכול לבלום הרבה יותר טוב (הבעיה היא לא בבלמים אלא בבולמים -נשמע דומה אבל זה הבדל מהותי) לגביי תאוצה , גם פה לגיר וקלאץ יש ייתרון משמעותי מול וריאטור בקיצור , לא צריך כזה רוכב מיומן , 2רוכבים באותה רמה הGS לוקח !! (וזה לא משנה אם שניהם מתחילים , בינוניים או גרזנים בטירוף)
 

h a j b i

New member
רוכב ממוצע לא מגיע למרווח ההטייה

לדעתי רוכב ממוצע יהיה מהיר יותר על TMAX מאשר על GS ברוב המצבים, עדיין מבחינת העלות הכוללת של שני הכלים לא הייתי ממליץ על TMAX לאף אחד, GS עם ארגז סוגר גם את הפינה של מקום איכסון.
 

yoman321

New member
אבל הTMAX נחות בכל פרמטר

אתה חושב זאת כי אתה מקובע על זה שאתה רגיל לראות רוכבים זהירים על GSים ורוכבים מתאבדים בין פחיות על TMAXים אבל תהיה בטוח ש2 רוכבים באותה רמה הTMAX יראה רק אבק
 

h a j b i

New member
יכול להיות שאתה צודק

בכל מקרה, לא דברתי בהכרח על כל שני רוכבים באותה רמה אלא על שני רוכבים ברמה ממוצעת. אני מניח שככל שרמת הרכיבה של שני הרוכבים גבוהה יותר כך גדל הסיכוי שהרוכב על ה-GS יהיה מהיר יותר כיוון שהוא יוכל לנצל את היתרונות שלו טוב יותר ולהפך.
 

dblast

New member
אולי צריך לעשות איזה השוואתי

ולבחון את הסוגיה הזאת
 

yoman321

New member
גם אם שניהם עברו היום טסט

זה עם הGS יהיה יותר מהיר !
 
למעלה