יש לי שאלה,

שמשון 2

New member
יש לי שאלה,

האם מישהו יודע מדוע פרויקטים כמו ב SETI לא קולטים אותות רדיו של תרבויות חייזרים, שלא לדבר על ספינות החלל של החוצנים שנמצאים קרוב מאוד לכדור הארץ?
 

Gilliana

New member
מי אמר לך שהם משתמשים בגלי רדיו?

כשיוצאים מנקודת הנחה מוטעית - גם מקבלים תוצאות שגויות, זוהי בערך תמצית העניין של SETI. אם יעניין אותך לשמוע עוד, אקשר אותך לאחת מכתבותינו שעסקה בדיוק בנושא זה.
 

AlienSpirit

New member
מספר אפשרויות

לגבי קרינה אלקטרומגנטית (רדיו למשל) 1. אין הרבה חוצנים אינטליגנטיים שם בחוץ, היקום ענק אבל גם המרחקים ענקים ולכן קשה מאוד לאתר אותם. 2. הזמן שהם פולטים קרינה הוא קטן ולכן הסיכוי לקלוט אותם קלושים. לדוגמא, אנו פולטים קרינה אלקטרומגנטית החל משנות העשירם של המאה הקודמת אבל לאחרונה במקום להגדיל את רמת הקרינה הזו אנו מצמצמים אותה כי עוברים לטכנולוגיות "שקטות" כגון שידור בכבלים למשל. 3. אולי אין בכלל חוצנים, לפחות חכמים. לגבי ספינות חלל של חוצנים שנמצאים כביכול קרוב מאוד לכדור הארץ. כאן התשובה מאוד פשוטה - אין כאלה.
 

Gilliana

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

תפוז צריכים דחוף לדאוג לאייקון יותר "מתגלגל" מהמצחקק הזה, שלא משקף אפילו את קצה קצהו של פרץ הצחוק שתקף אותי עם קריאת ההודעה הזו.
 

hamamin

New member
יש "בעלי הגיון" כל כך מעופף--

שאפילו מסקרנים יותר מתיקשורים מומצאים של הוזים מקצועיים. הבעיה שהם חוזרים על עצמם ולא נותר באמת אלה לצחוק מתוך רחמים. וזה נכון--- הסמילים לא מבטאים את עוצמת הגיחוך. מתאים בהחלט לאחד באפריל אבל לא כל היום --כל יום.
 

Majestic12

New member
מספרתשובות ל- AS (פשוט השתעממתי, אז עניתי)

1. אתה לא יודע כמה בעלי חיים יש בכדור הארץ, בטח שאינך יודע כמה מינים חדשים יתגלו והתגלו, אבל אתה כן יודע שאין הרבה חוצנים אינטליגנטים ביקום - כמה מדהים! 2. אתה כמובן יודע איזו טכנולוגיה נמצאת אצל חוצנים המתקדמים מאיתנו 100, 100000 או מליון שנים, וכמובן שאתה יודע "לקבוע מדעית" שהזמן שהם פולטים קרינה קטן, ולכן הסיכוי לקלוט אותם קלוש. 3. אתה יודע מי טס מעל לראשך ומי נמצא בקרבת כדור הארץ, ולכן אתה יודע בוודאות שאין חוצנים בקרבת כדור הארץ -בינתיים לא שכנעת אותי שאתה יודע מה מצוי מתחת לאפך, שלא לדבר מעל לראשך. 3. אולי יש חוצנים טפשים - למשל על כוכב צדדי במערכת שמש שולית בקצוות גלקסיית שביל החלב, שחושבים שהם חכמים. זה אני חושב נתון שכן ניתן לקבוע בוודאות - לפחות לגבי חלק מהחוצנים האלו.
 

hamamin

New member
תשובה לחנן--

על סעיף מס 3 [4- לפי הסדר] אני חושב שאין לך הוכחה אימפירית אלה לאדם אחד שמופיע כאן בלי הפסקה. ואדם אחד אינו מהווה הוכחה מדעית מוצקה מספיק. אבל אחרי ניסויים חוזרים ונישנים מופיע מרכיב שחוזר על עצמו בוודאות מוחלטת מה שמוכיח שלפחות אדם אחד מדבר מספיק שטויות שאפשר להקיש מזה על גזע האדם כולו. כמובן שהנחה תאורתית זו זקוקה לשיתוף פעולה עם מכוני -מחקר ברחבי העולם דבר שבטווח הניראה לעין לא ימומש. מצד שני - הבורות של מיתנגדי העבמים אינה מוכיחה דבר על העבמים עצמם אלה על הכישורים של האדם לכשלצעמו. יש לציין בהוקרה שלמרות ה"כישורים" האלו הצוויליזציות נוחתות לפעמים כאן בכדורינו ולא מאבדות את התקוות שלהם מהמין האנושי כולו.
 

AlienSpirit

New member
כל מה שכתבת לא רלוונטי

מאחר שציינתי שאלה אפשרויות (ולא עובדות) מדוע לא נקלטו עד כה אותות. מאחר שאינני מאמין שיש לך בעיה בהבנת הנקרא, אתה סתם עושה קרקס זול ומסלף את דברי. שנית, הקביעה שלך שסט"י קלטו כ- 70 אותות "לא מוסברות" אינו אלא שקר וכזב. היו מספר אותות "חשודים" אך אלה מעולם לא נקלטו שוב (יותר מפעם אחת הכוונה) ולכן אינם עומדים בדרישה.
 

Patrick kim

New member
בפעם המי יודע כמה אנסה להבהיר את

המובן מאליו.מידע על חוצנים טכנולוגיה ותיעוד עליהם ניכנס להגדרת הסיווג הצבאי.זה יפסק אם חוצנים ינחתו בככר רבין ויתראיינו בתקשורת ויוכיחו שהם חוצנים.השאלה מדוע הם לא חושפים עצמם היא שאלה טובה. ויתכן וכל סיבה שבני אדם מסתירים מידע מהציבור נכונה גם לחוצנים.וחשיפתם עד היום אקראית או מטופטפת אלינו בשלבים.יש גם מושג שניקרא מדיניות וזאת לא המצאה אנושית.
 

Gilliana

New member
שאלה קטנה לי אליך...

אם ארוע (כלשהו) אינו חוזר על עצמו - האם אומר הדבר שלא התקיים??? האם שיחת טלפון חד פעמית מנקודה X לנקודה Y שלא חזרה על עצמה ולא תחזור על עצמה עוד. נמחקת מהיקום משום שהיתה ארוע אחד ויחיד במינו? מניין ההקשה הלוגית העקומה הזו? לא אל תענה לי - זו היתה שאלה רטורית המדגימה את ההנחות השגויות מהן יוצא פרוייקט סט"י וכאמור - כאשר יוצאים מנקודות הנחה שגויות, מקבלים תוצאות שגויות.
 

Patrick kim

New member
ספיריט מתעקש,מילא אם הוא היה עד

ראיה ללא עבמ.אז יכל לאמר ראיתי לא עבמ ויש אלפים כמוני המעידים שראו שאין עבמ.ואז היו מתעקשים איתו תביא ראיה אמפירית.אם זה לא רציני לפחות שנחייך בטרם יתם הקיץ כי קרבים ימי הסתיו.
 

AlienSpirit

New member
הגיון עקום

אם מופע (כלשהו) לא חוזר על עצמו לא ניתן למדוד אותו ולקבוע שמדובר באות חוצנית (למשל). למעשה רוב האותות היוצאות דופן הוסברו כאותות שמקורן באמת אינטליגנטיים - מכדור הארץ עצמו. את מצליחה להבין?
 

Gilliana

New member
בודאי שניתן למדוד גם מופע חד פעמי

ואתה עוד מדבר על הגיון עקום???
זה כבר לא הגיון עקום - זהו פשוט אי-גיון משווע.
 

Majestic12

New member
תשובה קצרה לשמשון

1. כמו שציינה גילי (וכמו שהזכרנו בכתבה שלנו על SETI) - מי אמר שחוצנים מתקדמים מאיתנו, יעשו שימוש בגלי רדיו. אנחנו משדרים כ-100 שנים, וכבר בכיוון של פיתוח תחליפים לרדיו המוכר והטוב. 2. מי אמר ש- SETI לא קלטו אותות לא מזוהים (הם קלטו נכון להיום מעל ל-70 אותות שמעולם לא הוסברו - איני זוכר כרגע את המספר המדוייק, אבל מדובר בסביבות 70). 3. ד"ר גריר, העומד בראש פרוייקט החשיפה (DISCLOSURE PROJECT), האשים את SETI שהם קולטים כל הזמן תשדורות של חוצנים הטים בקרבת כדור הארץ, אבל לא מפרסמים את המידע לציבור.
 

שמשון 2

New member
חשבתי ש SETI הם חברה פרטית,

למה שהם יסתירו את הממצאים, אם חשיפת תרביות חייזרים היא סיבת קיומם?
 

Indego

New member
חברה פרטית?

ממש לא... SETI כפופה לממשל בארה"ב,וייעודה העיקרי הוא לקלוט אותות מהחלל החיצון(זהו לפחות ייעודה הרשמי) ייעודה הלא רשמי,זה להציב לתפאורה עשרות אנטנות ענק על מנת ל"הוכיח" לכל העולם שארה"ב פועלת בשיא המרץ על מנת לקבל אותות חיים. *אותות מהחלל החיצון מתקבלים כל יום,SETI כבר מוצפת במסרים,ואותות-אבל המידור שם חוגג ושום פיסת מידע איננה זולגת לתקשורת.
 

Majestic12

New member
אבל לפחות בוא נאמר מילה טובה על SETI

יש להם שומרי מסך ציבעוניים מאד ויפים... שווה כל דולר מכספי המיסים שהושקע בפרויקט.
 

ebe51

New member
האמת על סט"י

סט"י הוא פרוייקט עצמאי ולא כפוף לשום גוף ממשלתי. הבעיה של סט"י היא הטכנולוגיה המאוד מיושנת שהמערכת מבוססת עליה תחשבו עם עצמכם: במידה והייתם מחזיקים בטכנולוגיה שמעבירה אתכם שנות אור בתוך שניות אז... הייתם משדרים בגלי רדיו!!!??? גופים ממשלתיים אינם צריכים לחפש אותות בחלל מפני שיש להם גופות וכלי טיס. איך אני אומר שסט"י ימשיכו ל"חפש" נ.ב האמריקאים מחזיקים בטכנולוגיית מכ"ם ע"י לווינים החולשים על המעטפת החיצונית של כד"א
 
למעלה