יש לי שאלה

נוני 17

New member
יש לי שאלה../images/Emo35.gif

כידי לקנות דיסקים צורבים או אמיתיות
 

tsipi35

New member
איזו שאלה טיפשית ../images/Emo35.gif

מה זה השאלות המעפנות האלו? כל אחד והעדיפות שלו. תלוי מה מצב הכיס...מה מצב המערכת הביתית (יש מערכות שלא קוראות דיסקים צרובים), תלוי תלוי תלוי
 
תראי מותק..

מבחינת איכות והכול עדיף מקורי. אבל אם אין לך מספיק כסף למקורי - ברור שצרוב. לדעתי כדאי לך לקנות צרוב רק אם הבעיה היא הכסף, אם לא, לכי על מקורי.
 

shayper

New member
צרוב זה לא חוקי!!!!!!!!!

אז ברור שתצרבי מה את גנובה?? לבזבז 70-80 שקל על דיסק? איפה את חייה?
 

י ע ל 2

New member
אני לא רואה שום סיבה..

לקנות דיסקים!! כמובן רק ריקים!!! דיסק עולה 70-80 ש"ח , במחיר הזה אפשר לצרוב 40 דיסקים. אז על האיכות אני מוכנה לוותר כי זה לא בהכרח הבדל כזה גדול..
 

tsipi35

New member
איך אפשר לוותר על איכות ../images/Emo35.gif

אני חייבת לשמוע צלילים נקיים אחרת מעיפה את הדיסק מהחלון ישר על השכנה הרוסיה שיושבת בחצר. יצא לך פעם להקשיב לדיסק מקורי לעומת דיסק צרוב (אני מדברת בעיקר על הצרובים באיכות ז´ שמוכרים בשווקים) ?.???? הבדל שמים וארץ. אני בעיקרון נגד זיופים ונגד קניית צרובים. בעיקרון אני קונה צרובים רק אם זה איזה אוסף פצצה. או שאוספת אצלי למחשב שירים מיוחדים שאני מורידה או ששולחים לי ואז אני צורבת בבית. אבל זמרים ואמנים שאני אוהבת ומעריכה אני מקפידה לקנות את הדיסקים המקוריים שלהם.
 

בלבלה

New member
אמממ זה תלוי...

בעיקרון הכי עדיף מבחינה כסף זה לקנות צורב (או לצרוב אצל מישהו שיש לך אם לך אין) להוריד שירים או אלבומים שלמים, ולצרוב. ככה כל העסק עולה לך רק 5 שקל, המחיר של הדיסק הריק. אבל אם את מעדיפה לשמוע מוזיקה מקורית והכל כמו ציפי, אז עדיף לקנות מקורי. אני אישית צורבת דיסקים כי יש לי צורב אז חבל על הכסף של הדיסקים... וחוץ מזה אני שומעת במחשב כי יש לי מלא שירים על המחשב- הכי טוב.
 
מה הקשר צרוב או לא צרוב אותה איכות!

צרוב זה איכות אותו דבר בדיוק כמו דיסק רגיל!!!! אתם דפוקים או מה?
 

tsipi35

New member
אולי תלמד הבנת הנקרא ?!

השאלה הייתה האם לקנות צרוב או לקנות מקורי. השאלה לא היתה לגבי דיסקים שצורבים בבית. מניסיון שלי - כל הדיסקים הצרובים שיש בשוק אות בחנויות ברמה ממש ירודה!!! ועל זה אין בכלל ויכוח !!!! ופה אצלנו בפורום לא קוראים לחברי הפורום דפוקים !!!!
 
למעלה