יש לי שאלה שדורשת כנות ../images/Emo3.gif (ארוך..)
במיוחד עם עצמכן, אז תחשבו עוד 2 שניות לפני שאתן עונות, טוב ?
השאלה התעוררה לי בעקבות גל האומנות השימושית ששוטף את רובנו ואני יודעת שהמון בנות כאן יוצרות ועושות תמונות, קופסאות, חמסות ועוד דברים ובעיקר למתנות. השאלה היא - נניח יש לכן יומולדת או יום נישואין או שאתן חוגגות משהו וחברה מביאה לכן מתנה. מה תעדיפו ? חפץ קנוי כלשהו עם פתק החלפה או יצירה שימושית ? אני שואלת כי אני מתלבטת מאוד. מצד אחד, יש לי טראומה בתור ילדה מהנושא. יש לי דודה שיוצרת ותמיד היתה מביאה לי ולאחותי כל מיני בובות סמרטוטים ותכשיטים מחרוזים בעוד אמא שלי היתה קונה לבני הדודים שלי מתנות מושקעות ויפות. בתור ילדה לא ידעתי להעריך את ההשקעה והמחשבה והיצירה. עכשיו, כשגם אני יוצרת ומדביקה וצובעת, אני חושבת המון לפני שאני נותנת למישהו כמתנה אחת מיצירותיי. נראה לי שאפשר לתת יצירת אומנות למישהו שלא יוצר בעצמו. אני חושבת שבתור אחת שיוצרת, אני אתבאס לקבל קופסא או תמונה כי זה נורא מחייב ולא בהכרח יקלעו לטעם שלי ולעיצוב הבית... חוץ מזה, שאצלי בבית אני אוהבת להציג דברים שלי. יהיה לי מוזר לשים משהו שמישהו אחר עשה... לא יודעת... אני מהרהרת כרגע בכתב
אז מה אתן אומרות ? תשמחו לקבל חמסה עם ברכת הבית או קופסא מצויירת או שתעדיפו מתנה עם פתק החלפה ?
במיוחד עם עצמכן, אז תחשבו עוד 2 שניות לפני שאתן עונות, טוב ?