יש לי שאלה על רישיון נהיגה

מצב
הנושא נעול.

tomerd17

New member
יש לי שאלה על רישיון נהיגה

יש לי שאלה על רישיון נהיגה
אם יתפסו אותי נוסע עם יותר מ2 אנשים מה עושים לי ?
 
וזה קשור לתחבורה ציבורית כי?

יש לי שאלה על רישיון נהיגה
אם יתפסו אותי נוסע עם יותר מ2 אנשים מה עושים לי ?
וזה קשור לתחבורה ציבורית כי?
אני מבין שזה לא רשיון לאוטובוס.... בכל מקרה לא כדאי לך לעשות את זה כי עכשיו מחמירים מאוד עם הנהגים החדשים בקטע הזה.
 

Superdror

New member
זימון לבית משפט.

יש לי שאלה על רישיון נהיגה
אם יתפסו אותי נוסע עם יותר מ2 אנשים מה עושים לי ?
זימון לבית משפט.
עד היום לא שמעתי על אדם שהופעלה נגדו האכיפה, אם כי אין זה אומר שלא אוכפים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה