יש לי שאלה מה עושים עם משפחה גדולה
שכל הבני דודים יכולים להביא שלושה ילדים והותר. זו הנטיה לפי חתונות אחרות. גם ככה יש לנו המון מוזמנים, עלולה להיות בעיה של חוסר מקום, וגם להיות בלאגן. האם יש הנחות במנות של ילדים קטנים? או מנות מיוחדות? האם לגיטימי לבקש שלא יביאו ילדים?לפחות מהרחוקים יותר?
שכל הבני דודים יכולים להביא שלושה ילדים והותר. זו הנטיה לפי חתונות אחרות. גם ככה יש לנו המון מוזמנים, עלולה להיות בעיה של חוסר מקום, וגם להיות בלאגן. האם יש הנחות במנות של ילדים קטנים? או מנות מיוחדות? האם לגיטימי לבקש שלא יביאו ילדים?לפחות מהרחוקים יותר?