יש לי שאלה למי שמבין

poncho10

New member
יש לי שאלה למי שמבין

שלום לכם, יש לי שאלה שאני מקווה שתוכלו לענות לי. אז ככה אני רוצה ללמוד קרימינולוגיה ואני לא יודעת איפה הכי טוב ללמוד. הנה אני מביאה לכם את המקומות שבהם מלמדים ותעייצו לי איפה הכי טוב: בר אילן, המכללה האקדמית גליל מערבי, המכללה האקדמית צפת, המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המכללה האקדמית יהודה ושומרון, המכללה האקדמית בית ברל, המכללה האקדמית אשקלון. זהו אלו כל המקומות מקווה שתוכלו לייעץ לי. תודה מראש.
 

poncho10

New member
זה בטוח

זה בטוח שגם שם יש קרימינולגיה, פשוט לא ראיתי את האוניברסיטה העברית כשחיפשתי איפה יש קרימינולוגיה.
 

adizush

New member
באוניברסיטה העברית

קרימינולוגיה נלמדת רק לתואר שני (ותקנו אותי אם אני טועה), והיא שייכת לפקולטה למשפטים (ולא לפקולטה למדעי החברה), מה שכנראה מרמז על הגישה לנושא שנלמדת שם.
 

עיגולד

New member
קרימינולוגיה

אני לומד קרימינולוגיה באוני' בר-אילן וממש מרוצה. הלימודים על רמה ומעניינים. את שאר המוסדות אני לא מכיר, אבל נראה לי שאם יש לך נתונים להתקבל לאוניברסיטה, זה עדיף על מכללה. אם יהיו לך עוד שאלות יותר ספציפיות בנוגע ללימודים אצלנו אשמח לענות. בהצלחה!!
 

lb22

New member
יש גם קרימינולוגיה במכללה למנהל

רק ששם זה נלמד כ- תואר בקרימינולוגיה ואכיפת החוק. כמובן שהשכר לימוד שונה לגמרי מאוניברסיטה... המרצים בתחום הקרימינולוגיה הם המובילים בארץ ( פרופ' שלמה שוהם הוא המקביל של אדד הבר אילני, פרופ' מנחם אמיר שהוא אחד המוחות הגדולים בארץ ובעולם לקרימינולוגיה ויש עוד כל מיני פחות מפורסמים מהם)... השאלה שלך כמה כסף אתה רוצה להשקיע ואם אין לך בעיה ללמוד יהדות והפסיכומטרי שלך מספיק אז תלך לבר אילן אבל אם יש לך את הכסף ואין לך את הפסיכו המתאים ואתה גר באזור ראשון לציון לדעתי זה המקום השני לאחר בר אילן. ד"א בירושלים לומדים רק לתואר שני בקרימי.
 
למעלה