יש לי שאלה לגבי התאוריה

Musi© Gi®l

New member
יש לי שאלה לגבי התאוריה

יש ברשותי ספר לשנת 2003. השאלה היא , איפה אפשר למצוא את השינוים , שבין הספר הזה לבין 2004, אם יש כאלה ? האם הלמידה מהספר שיש לי <שהוא לא מספיק מעודכן> יכולה לגרום לכך שאני לא אעבור את הבחינה ?
 

סנטה

New member
את חייבת למצוא ספר חדש

אני חושב שיהיה בעיקר שינויים בשיטת הניקוד החדשה - והיא תופסת ...
 
מה הקשר לקנסות ולשיטת הניקוד ול..

תאוריה, אתה לא נבחן על קנסות וחוקים... מיוזיק תשארי עם מה שיש לך אני למדתי עם ספר של שנת 1998 ועברתי תאוריה ראשונה
 

Musi© Gi®l

New member
או קיי, אבל בן אדם אחד זה-

לא אומר שכולם יעברו ככה אולי היה לך מזל יש באמת שינוים גדולים ? איפה אפשר למצוא את השינוים ? או לפחות שעוד אנשים יגיבו, תודה
 
אני עברתי עם ספר של 2001

וגם כן תאוריה ראשונה. אין הבדלים משמעותיים, אם בכלל.
 
למעלה