יש לי שאלה לגבי אמינות

sim1212

New member
יש לי שאלה לגבי אמינות

מי לדעתכם אמינה יותר לפותנה איילה שמתה עליה ולא משמיצה אותה בכל הזדמנות או אלין "החברה" שהעמידה אותה להדחה?ובכל הזדמנות קוטלת את הטפשה מהחומוס.
 

רותי167

Well-known member
איילה אמינה ונאמנה לחבריה קרי:סער,ארז ועד

אתמול בלילה פותנה.
 

sim1212

New member
פותנה לא יודעת את האמת על אלין.אם רק היתה

יודעת שאלין העמידה אותה להדחה היא לא הייתה שמה את איילה פותנה הסתומה חושבת שאיילה מעמידה אותהולא אמינה אליה מה לעשות פותנה בחורה לא הכי חכמה בלשון המעטה.
 

sim1212

New member
נו באמת ראינו את הפותנה את מי העמידה להדחה

את איילה שסוגדת לה ואוהבת באמת.ואלין תוקעת לה סכין בגב ודרך אגב זאת לא הפעם הראשונה שאלין שמה את פותנה הסתומה להדחה
 

SG12

New member
אלין ספגה יותר מפותנה.היא הצביעה מת

מתוך רגש,וזה מה שהיא הרגישה באותה העת! איילה הצביעה בגלל אסטרטגיה,ולא באמת לפי איך שהיא מרגישה!
 
מה שלמדנו אתמול, החנונים לא מתואמים, ומשחקים

רגיל, כל אחד מעמיד את מי שהוא חושב לנכון. לאומת הרעים, שהיו מתואמים פרפקט, אפילו ארז השתנה. פעם ראשונה לא שמענו, ג ו א ל.
 

SharonPL

New member
../images/Emo45.gif צודק, אלין פועלת מהבטן...

הייתה לה בטן מלאה על פותנה כבר תקופה ארוכה והריב של פותנה עם אלירז היה עבורה סימן שלא רק לה קשה עם פותנה ושאי אפשר להשאר יותר אדישים. אלין ידעה שגם אם היא תעמיד את פותנה היא לא תסכן אותה כי פותנה בטוח לא תעמוד להדחה, היא פעלה מהלב ולא עם המוח והודתה בעצמה אתמול בשיחה עם אלירז שעשתה טעות והיא מתחרטת על מישהו שהעמידה.
 

SharonPL

New member
אתמול בלילה אחרי שאלירז יצא מהחדר של האח

הם ישבו בסלון ואלירז אכל סרטים על זה שהוא לא יודע מי העמיד אותו להדחה ופוחד שאחד החברים שלו העמיד אותו. אלין אמרה לו שלא ישכח שאנשים לפעמים מעמידים להדחה לפי ההרגשה שלהם ברגע הנתון ויכול להווצר מצב שבאותו היום הם מרגישים מאוד רע בגלל אחד הדיירים ומעמידים אותו ויומיים אח"כ המצב יכול להתשתנות והם מצטערים על זה. ואז היא הודתה שגם לה היה מישהו שהעמידה להדחה ועכשיו היא מצטערת על זה - קרי פותנה.
 

SG12

New member
יוו דומה למקרה ליאון מהעונה ה1

זה אומר משהו על הגיל שלהם,הוא כן משפיעה! רק הפעם זה יפגע באלין ולא בפותנה,להבדיל משי שהודח..
 

SharonPL

New member
זה בדיוק מה שחשבתי כששמעתי אותה אומרת את זה!

בהחלט דומה למקרה ליאון ולעובדה ששניהם צעירים ושניהם סופר רגישים וכשפוגעים בהם הלב פועל ראשון ורק אחר כך המוח. זה חלק מהקסם שהיה בשניהםם אבל במקרה הזה זה פעל לרעת אלין וחבל, כי במקרה הזה בניגוד לשי, כ"כ מגיע לה להגיע בגמר ועל אחת כמה וכמה שזה על חשבון איילה... עצוב אם היא תודח
 
אלין יותר אמינה בעיניי. היא פשוט ספגה הרבה

מפותנה "בשם החברות" וכמו שלכולנו יש נקודת רוויה, כך גם לה. איילה ופותנה הן יותר על תקן של "מכרות טובות" ולא חברות. איילה מתחילה לקטול רק כשמישהו פעם אחת לא מספיק נחמד אליה, כמו שהיה עם אלירז. כולה פעם אחת אמר לסער נדמה לי שבחוץ הוא לא היה יוצא איתה ומאז היא לא סובלת את אלירז. הכל בשם הכדאיניקיות. אין לאיילה אמינות בעיניי. מה גם, שכאשר מאבדים אמינות בקטע אחד, כבר לא שמים לב לאמינות של האדם יותר בכלל
 
למעלה