יש תודה הצלחתי אבל יש לי 2 שאלות
השאלה הראשונה האם יש דרך קיצור כי עדיין לא הצלחתי להגיע למנהיג במכון השלישי הדלתות לא נפתחות ואני ניסיתי וניסיתי מיליון פעמים ולא הצלחתי לפתוח אותם , יש לדלתות דרך קיצור ? השאלה השנייה את שאר המכונים אחרי זה עברתי אבל אחרי המכון החמישי אני לא יודע איך לצאת מהעיר ונדמה לי שאני צריך לצאת מספארי הפוקימונים אבל תמיד אני מנסה ונגמר לי הזמן , מאיפה יש יציאה מהעיר הזאת לעיר אחרת ? ואגב תודה על העזרה עד כה , אתה ממש לא אבוד עצות