יש לי שאלה חשובה על פוקימון בלו

shahar80

New member
יש לי שאלה חשובה על פוקימון בלו

יש לי שאלה : איך מעיפים מהדרך את סנורלקס בפוקימון בלו ? ולמה במכון השלישי לא נפתחות הדלתות שמהם אפשר להגיע למנהיג המכון ? איך אפשר לפתוח אותם ? איך אפשר לעבור את סנורלקס ? אנא אימרו לי בבקשה
 

mr. man

New member
קודם כל

מספיק להציף בהודעות של "תענו לי כבר" בהפרשים של חצי שעה! אין לי כוח למחוק את זה. אם לא עונים לך זה אומר שעוד לא קראו או שפשוט לא יודעים...
 

Rocketshipper

New member
חחחחח פוקימון בלו ^_^

אני פוקימון מהכוכב בלו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
טוב עכשיו כשקראתי...

שנים לא שיחקתי בבלו אבל אני יכול לעזור לך, דבר ראשון אתה צריך לגלות את המחבוא של צוות רוקט בעיר סלדון (אם עוד לא גילית אותו אז לך לקזינו באותה עיר ותלחץ על הפוסטר איפה שעומד רוקט אחד). אחרי שתנצח את כולם במחבוא ותגיע אל הבוס ותנצח אותו הוא יפיל מכשיר כלשהו שבעזרתו אפשר לראות רוחות רפאים. התחנה הבאה- העיר לבנדר. לך למגדל הרוחות ותנצח שם את כולם עד שתגיע לעליית גג ותמצא שם את מר פוג´י הזקן וכשתדבר איתו הוא יחזור לבית שלו באותה העיר. דבר איתו בבית שלו והוא יתן לך חליל פוקימונים. עכשיו אפשר להעיר את סנורלקס. עמוד לידו ונגן בחליל והוא כבר יתקיף אותך. אוקיי עכשיו בקשר למכון השלישי, במכון הזה יש טריק שהיית יודע אם היית מקשיב למה שהאנשים שם אומרים לך. יש במכון הרבה פחים ולפעמים כשבודקים אותם מוצאים כפתור. כדי לפתוח את הדלתות אל מנהיג המכון אתה צריך ללחוץ על שני כפתורים ברצף. אם מצאת כפתור אחד הכפתור השני צריך להיות באחד הפחים שלידו. אם תבחר בפח הלא נכון מיקום הכפתור ישתנה. מקווה שהבנת את זה. מקווה שעזרתי לך
 

shahar80

New member
כן אבל בערך בקומה הרביעית במגדל

כן אבל בערך בקומה הרביעית במגדל הרוחות יש כניסה לקומה הבאה אבל רוח רפאים חוסמת אותי ובקזינו יש את כל המאמנים האלו של צוות רוקט ואני לא מצליח להגיע לבוס , איך מגיעים לבוס ??? איך עוברים את הרוח רפאים ???
 
אוקיי...

כדי לעבור את הרוח אתה צריך קודם לנצח את הבוס ולקחת את מה שהוא מפיל כמו שאמרתי קודם. כדי להגיע לבוס אתה צריך פשוט למצוא איפשהו במחבוא של צוות רוקט את המפתח למעלית. להיכנס אליה ולרדת לקומה הכי תחתונה.
 

shahar80

New member
יש תודה הצלחתי אבל יש לי 2 שאלות

השאלה הראשונה האם יש דרך קיצור כי עדיין לא הצלחתי להגיע למנהיג במכון השלישי הדלתות לא נפתחות ואני ניסיתי וניסיתי מיליון פעמים ולא הצלחתי לפתוח אותם , יש לדלתות דרך קיצור ? השאלה השנייה את שאר המכונים אחרי זה עברתי אבל אחרי המכון החמישי אני לא יודע איך לצאת מהעיר ונדמה לי שאני צריך לצאת מספארי הפוקימונים אבל תמיד אני מנסה ונגמר לי הזמן , מאיפה יש יציאה מהעיר הזאת לעיר אחרת ? ואגב תודה על העזרה עד כה , אתה ממש לא אבוד עצות
 
בבקשה ../images/Emo13.gif

טוב, מה לעשות, אין קיצור דרך במכון אבל זה לא כל כך קשה אני אסביר לך שוב מה לעשות. כשאתה במכון תעבור פח פח ותבדוק אם יש בתוכו כפתור, בסופו של דבר תמצא את הכפתור. עכשיו אתה צריך לבחור את אחד הפחים הפחים שמסביבו (ימין שמאל למעלה או למטה) ולקוות שבו יהיה את הכפתור השני. אם יש בו אתהכפתור השני אז הדלת תפתח אם לא אז אתה צריך שוב למצוא את הכפתור הראשון מהתחלה. אחרי כמה ניסיונות אני בטוח שתצליח. עכשיו בקשר לעיר החמישית שהזכרת (אני מניח שאתה מתכוון לעיר פושיה). ובכן היציאה היא לא דרך הספארי אבל אתה חייב לעבור את הספארי כדי לצאת מהעיר הלאה. אני אתן לך כמה טיפים על הספארי: איך שאתה נכנס תשתמש באופניים, תעבור את המסכים שם בכמה שפחות צעדים כי זה בעצם לא מודד זמן אלא מספר צעדים, בקצה הספארי יש בקתה שבה אתה מקבל HM חדש שמלמד פוקימון לשחות וככה אתה תוכל לצאת מהעיר כלפי מטה, דרך הים. רק שמה שיש אחרי העיר הזאת זה לא המכון הבא, כדי להגיע למכון הבא אתה צריך לחזור להתחלה לעיר פאלט ולשחות למטה. שוב מקווה שעזרתי ולא סתם שיגעתי אותך
 

shahar80

New member
האופניים ז´תומרת בייק או משהו כזה

אם אני טועה תגיד לי וגם תמיד שאני צריך לקבל מתקפה חדשה או סתם פוכדור עם משהו אין לי מספיק מקום באיטים וזה לא נכנס או שזה לא קשור בכלל למתקפות
 
הרבה שאלות יש לך :)

כן אופניים זה בייק מן הסתם... אם אין לך מקום אז אתה יכול לזרוק (TOSS) חלק מהדברים שיש עלייך ואתה לא צריך או לשים דברים במחשב שלך.
 

shahar80

New member
אני חושב שאין לי אופניים

יש לי משהו שקוראים לו וינ´ץ בייק או משהו דומה אבל זה לא נוסע וזה לא נראה לי אופניים איך קונים אופניים ואיפה? מצטער על כל השאלות והנידנודים
 

shahar80

New member
מצטער אין לי

הייתי אמור להתקין אבל בסוף זה לא יצא לי בכל זאת איך קונים אופניים ??? ותודה על עזרתך עד כה
 

shahar80

New member
לא משנה כבר הגעתי לליגה

לא משנה כבר הגעתי לליגת הפוקימונים הכל טוב ויפה תודה גדולה לךבעל עצות שכמותך
 
למעלה