יש לי שאלה ותהיו עדינים איתי...

יש לי שאלה ותהיו עדינים איתי... ../images/Emo4.gif

חבר שלי אמר לי - "אני שונא שמחטטים לי בפלאפון, זו נראית לי פגיעה בפרטיות, ואפילו אחותי לא נוגעת בו!". זה אומר שהוא מסתיר משהו
שומר לעצמו את האפשרות להסתיר משהו בעתיד
ממש לא התרשמתי עד כה שהוא אחד שבוגד, אבל הצהרה כזו פשוט לא נראית לי הגיונית עד הסוף. מה נראה לכם
 
הוא צודק../images/Emo88.gif

בקטע של החדירה לפרטיות.זכותו המלאה. גם אני כזו. חסר למי שיעז לגעת לי בפלאפון. אבל עדיין, את חברה שלו.. אז אולי באמת יש לו משהו להסתיר. וזה לא חייב ישר להיות מקושר לבגידה...
 

s h i r k u s h

New member
צודק לחלוטין...

גם אני שונאת שמתחילים להסתכל לי באס אמ אסים או בטלפונים שרשומים לי כי זאת חדירה לפרטיות- זה לא אומר שאני מסתירה משהו ממישהו, זה אומר שיש לי פרטיות ומתוך כבוד אליי אני לא רוצה שיקראו דברים שכתובים שם.
 

זכוכיות

New member
צודק

הוא לא חייב להסתיר משהו אבל גם אם כן- יש לו זכות לחיים פרטיים. כל עוד הוא לא מסתיר משהו שיפגע בך אלה פשוט שומר דברים מסוימים בינו לבינו או בינו לאחרים- זכותו.
 
אין לי בעיה עם זה...

למרות שזה לא הכי מרתק בעולם, זה כולה הפלאפון שלי. ואת כל ההודעות אני מוחק מיד ברגע שאני קורא אותם ממילא. אבל בעיניין הזה, אני חושב שזה די זכותו לשמור משהוא לעצמו, (זה לא שאתם נשואים או משהו כזה),לא צריך לקחת את זה כל כך קשה.
 

נ ו ל י 1

New member
אני דווקא בדעה אחרת,

לא אומרת שהוא בוגד או משהו וגם לא מחייב שהוא מסתיר משהו... אבל מה אכפת לו??!? את חברה שלו זה לא שאת מישהי זרה.... תיראי חמודה הוא ביקש שלא תיגעי לו בפלא אז תכבדי את זה - כי זו פרטיותו... אפילו שאני בדעה של "כולה פלאפון".
 

רק לב

New member
אני לא חושבת שזה אומר שהוא מסתיר

משהו... יש כאלה שזה לא מםפריע להם ואין להם בעיה שנוגעים להם בפלא ומחטטים ויש כאלה שזה כן מפריע להם ובשבילם זו חדירה לפרטיות.... לי למשל אין שום בעיה עם זה שחבר שלי יחטט לי בפלא ויקרא הודעות וגם לו זה לא מפריע שאני מחטטת לו בפלא... את יודעת שהוא אוהב אותך ואין לך סיבה לחשוד :)
 

s h i r a ni

New member
הזכרת לי את חבר שלי עכשיו

גם הוא לא אוהב את זה ולא שאני חושבת שיש לו משהו להסתיר אבל אפשר גם להבין את זה שזה עד כמה שזה ישמע שולי זה עדיין הפרטיות שלו והוא גם לא נוגע לי בפלאפון כמו שאני מכבדת אותו ככה הוא מכבד אותי , עזבי את העניין הזה אל תנסי להתווכח איתו כי זה באמת לא כזה חשוב
 

BlackUnicorn

New member
זה מאוד תלוי באופי שלו

בעקרון - ביני לבין בן זוגי אין סודות - ולכן גם אין בעיה "לחטט" בפלאפון. הרי מה אכפת לי כל עוד אין לי מה להסתיר?? איזו סיבה שבעולם יכולה להיות לו להגיד לך לא? אם הזוגיות שלכם פתוחה והתקשורת שלכם טובה, אני לא חושבת שהוא היה אמור להגיד לא מלכתחילה. יכול להיות שיש שם שמות של בחורות שהוא לא רוצה שתראי (אקסית, ידידות לעבודה/לימודים וכו'). בכל אופן, אני הייתי שואלת אותו לפשר הדבר, בעדינות כמובן.
 

gilad269

New member
צודק

אולי הוא לא אוהב שנוגעים לו בפרטיות,והפלפון זה משהו אישי שלו.
 

voguemaster

New member
זה אפשרי...

תראי, אני לא נותן לכל אחד לגעת לי בפון אבל ברמת העיקרון אני לא פנאט בנושא הזה... מה שכן, אם נניח ובת זוגי (הבאה) תחליט שבא לה לחטט בפון שלי, זה כבר יהיה משהו אחר לגמרי.. נראה לי שתצטרכי לעזוב את הנושא הזה, הבנאדם נשמע שזה מאוד מאוד קריטי לו. אל תשכחי, זה יכול לנבוע מכל מיני סיבות. רק לסבר את האוזן, אולי פעם הייתה לו חברה קנאית בטירוף שבדקה לו כל הזמן את הטל'... לא נעים ובטח שיגרום לו לשמור עליו בקנאות בעתיד.
 

tutifruti82

New member
ניקול יקירתי...

אני לא חושבת שזה שהוא לא אוהבת שמחטטים לו בדברים האישיים שלו דווקא מעיד שיש לו מה להסתיר ממך. אם זה באמת מפריע לך,תשאלי אותו מה הסיבה שהוא קנאי לפרטיותו. בהצלחה!
 

גבי 2005

New member
אני אהיה עדין איתך ../images/Emo67.gif../images/Emo67.gif

אני הרי סמל העידון והעדינות... כאחד שבסלולרי שלו מופיעות רבבות מנערות ישראל
היותר מיוחדות אני לא מרשה לאיש לגעת לי בלפלפון
לדעתי את נכנסת לו לוריד יותר מידי
 

גבי 2005

New member
אם הייתי רוצה ,הייתי משיג אותך ../images/Emo70.gif

כרגע אני לא רוצה
אבל ברגע שארצה
תוך 3 שניות אכבוש אותך...
 
אני מתחילה להרגיש כמו תקליט../images/Emo70.gif

צא מהסרט!!! אתה לא יכול להשיג כל אחת!!! ואל תמעיט בערכי בצורה כל-כך מטורפת. אתה בכלל לא הטיפוס שלי.
 
למעלה