יש לי שאלה וסליחה על הבורות

osher123

New member
יש לי שאלה וסליחה על הבורות

איך לעזאזל משתמשים בפיטמה רב-שלבית ? תודה..
 
ככה...

יש שם שלושה שלבים... האחד עם קו אחד השני עם שניים וכן הלאה... את השלב שאת מעוניינת בו שימי מתחת לאף שלה. כלומר אם את מעוניינת להשתמש בקו אחד שיהיה הקו בבקבוק ממוקם מתחת לאף של הילדה כשהיא אוכלת... קאפיש?
 

M u m

New member
פטמה רב שלבית הוראות

תסתכלי על הפטמה יש לה קווים או מספרים בתחתית שלה כאשר את מאכילה את הילד/ה תכווני את המספר המתאים לגיל כך שיהיה מול הפה.
 

sipor

New member
ועוד משהו.

בפיטמה הרב שלבית כל קו מסמן מספר פטמה קודם + 1. כלומר קו אחד= לפיטמה מספר 2 של אוונט. 2 פסים - פיטמה מספר 3. 3 פסים - פיטמה מספר 4 - מתאים לדייסות בעיקר...
 

liat ליאת

New member
רק על הפיטמות שלי אין הוראות../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

וואלה קשה. זה גם אמור להיות רב שלבי
וברצינות - לפיטמות הרב שלביות יש מספר 1,2 ו-3. כשהמספר אמור להיות מול האף של התינוק כשמאכילים אותו. מקווה שהסברתי את עצמי נכון. גם לי ארך הרבה זמן להבין את זה
 
למעלה