רק על הפיטמות שלי אין הוראות../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif
וואלה קשה. זה גם אמור להיות רב שלבי
וברצינות - לפיטמות הרב שלביות יש מספר 1,2 ו-3. כשהמספר אמור להיות מול האף של התינוק כשמאכילים אותו. מקווה שהסברתי את עצמי נכון. גם לי ארך הרבה זמן להבין את זה