יש לי שאלה ואני רוצה תשובה רצינית

pizi33

New member
יש לי שאלה ואני רוצה תשובה רצינית

קיבלתי את ההודעה הבאה במסר. נושא: חייבת הייתי לומר לך אני עוקבת הרבה זמן, אחרי הפורום הזה ובימים האחרונים רואה, את הקשר שנוצר ע"ג הפורום בין מלכת הלבבות 8 לבין dool6 שהן שולחות רמזים אחת לשנייה וזה כל כך יפה אבל את חסרת הטאקט נכנסת בינהן אין לך טיפת רגש? רוצה לכתוב להן כתבי בהודעה בנפרד אבל תני להן לפרגן אחת לשנייה אבל לא את נכנסת לתוך הדברים שהן כותבות, וזה בכלל לא במקום. חומר למחשבה שימו לב שDOLL6 לא כתבה למלכת הלבבות8 ואז התוכן. היא כתבה, מלכת הלבבות8 ענתה ואני הצטרפתי. מה פתאום אני צריכה לקבל מכתב נזיפה במסר? רוצה לשמוע את דעתכן, כי זאת לדעתי חלק מהבעיה של התנהלות הפורום. נשים לא יודעות מה מותר ומה אסור. אבל זאת דעתי. אולי אני טועה ואולי אני לא צריכה להגיב כשא' כותבת וב' עונה לה.
 
אני אישית חושבת שזו חוצפה ממדרגה ראשונה

ואני במקומך הייתי חושפת כאן גם את מי ששלחה לך את המסר
 

פאמקי

New member
את לא צריכה.

הפורום הוא ציבורי, לכן את יכולה להגיב לכל שרשור בו תחפצי. בטוחה שמי שמעורבת בדבר, יודעת, שאם היא מעדיפה שאף אחת לא "תתערב" לה בשרשור, היא תבחר לעשות אותו בפרטי. דבר אחד חשוב לזכור- גם אם את מעלה כאן סוגיה בנושא מסר אישי, שמרי על כך שלא תעלי את ניק הכותבת.
 

pizi33

New member
תודה פאמקי

מקווה שהמסר יגיע גם את הכותבת. אי אפשר לחנך את כל העולם אני יודעת את זה. אבל אני לא נותנת שידרכו עליי. אין לי בעיה שישכבו מעליי
או מתחתי אבל לא מכל צדדי, והמבינה תבין ומי שלא... שתחפש את החברות שלה בשרשור אחר ובדואר ישראל. תיבת המסרים זה לא בשביל דברים לא נעימים.
 

mymusic2010

New member
פיצי,

נשמע שקיבלת הודעה מיותרת, אבל גם ההצבה שלה כאן יוצרת, בעיניי, כדור שלג מיותר. עזבי אותך משטויות, סתם חבל.
 

ji ji

New member
נראה לי שהשתוותן ../images/Emo39.gif

הפורום פתוח וכל מילה שנכתבת כאן "פרוצה" לתגובות, הערות וגם סתם מסרים כגון זה שקיבלת לא חושבת שתגובתך לשירשור היא התפרצות בדיוק כמו שאני לא חושבת שמה שנכתב במסר צריך להתפרסם בפורום (שלא בהסכמת שני הצדדים) בין מה מותר ומה אסור יש גבול מאוד עדין ומי שקובע אותו הן המשתתפות בפורום כאשר כבוד הדדי וסובלנות צריכים להיות נר לרגלי המשתתפות ובשם זה מותר הכל גם לחשוב שהתגובות שלך לא במקום (על פי אמת מידה של מישהי שאת לא מכירה) ומצידך, תכבדי את העובדה שהיא רשמה זאת במסר ולא על גבי הפורום אולי כדי לא לבייש אותך כתיבה נעימה
 

pizi33

New member
לא לבייש אותי?

המלבין פני חבריו ברבים כאילו שפך דמים. והשופך דמים בחדרי חדרים הרי הוא תמים. אכן לא ביישה אותי, אך העליבה מאוד. אני עדיין מחכה להסבר שלה מדוע עשתה את זה. בטוח יש לה סיבה. כשאקבל הסבר ולא תגובות גנון אוכל להתייחס, בינתיים. תם ולא נשלם.
 
למעלה