יש לי שאלה בנושא הביטוח?

  • פותח הנושא ghdk
  • פורסם בתאריך

Superdror

New member
אני התייחסי למקרה הספציפי ששאלת

עליו בלי לקשר אותו לשאלתך הקודמת. על פי דבריה של be_roo, אם אתה נוהג ברכב באופן חד פעמי, ביטוח החובה מכסה אותך. לגבי ביטוח המקיף/צד ג' אינני יודע ומניח שהוא לא מכסה אותך. בכל מקרה, אם החברים מתנערים מלתת לך סיבוב באוטו, תוותר, זה לא כזה ביג דיל. אני בכללי משתדל תמיד לסרב לחברים שמציעים לי את הרכב, גם אם יש ביטוח, באם תקרה תאונה חס וחלילה, גם אם הביטוח יכסה, עדיין יש את החלק של עוגמת הנפש, בזבוז הזמן במוסך וכל שאר הפרוצדורה הכבדה שתגרום לי להרגיש אי נעימות. הפעמים היחידות בהן נהגתי ברכבי חברים הייתה כשהם שתו אלכוהול.
 

על האש

New member
השאלה

אם ביטוח החובה שלהם מכסה אותי למרות שהם נהגים ותיקים,ואני נהג חדש?. אז במקרה של תאונה,(נעזוב את עוגמת נפש לרגע בצד). האם אאלץ לשלם מכיסי את התוצאה,או שביטוח בחובה,וכל שאר הביטוחים שיש לנהגים חדשים חלים עליו ע"פ חוק?.
 

Superdror

New member
קודם כל אתה צריך להבדיל בין סוגי

הביטוח: ביטוח חובה - ביטוח שמכסה פגיעות פיזיות של המעורבים בתאונה. ביטוח מקיף - ביטוח המכסה את הפגיעות ברכוש, גם של הרכב הפוגע וגם של הרכב הנפגע/כל גורם אחר. ביטוח צד ג' - ביטוח המכסה נזקים שגרמת לרכב אחר/כל גורם אחר - אבל לא מכסה את הנזקים שגרמת לרכבך במהלך התאונה. כאמור, לפי דבריה של be_roo, ביטוח החובה יכסה הוצאות רפואיות במקרה של תאונה, אך ביטוח המקיף/צד ג' לא יכסה, כלומר, במידה ותרסק מרצדס בשווי חצי מליון שקל - אתה תדרש לשלם את כל הנזק של אותה מרצדס וגם את הנזק שגרמת לרכב של חברך.
 
נצל"ש

ביטוח צעיר ונהג חדש זו אותה פוליסה או שתי פוליסות שונות? תודה מראש
 

סליידר

New member
נצל"ש 2

בכמה מייקר ביטוח מקיף לנהג צעיר את הביטוח המקיף שלא כלל נהג צעיר?
 

M o l

New member
תלוי בהרבה גורמים.

עדיף לשאול את הסוכן ביטוח. הוא יתן לך את המחיר המדוייק.
 

סליידר

New member
זהו שהוא נתן מחיר גבוה

עד לסוף הביטוח שהוא בערך עוד 3 חודשים צריך לשלם 400 שקל בחודש בנוסף למה שמשלמים עכשיו...
 

Superdror

New member
אז הברירה היחידה שלך או לשלם לו

את זה, או לא לנהוג באוטו עד תום ה3 חודשים האלו - ואז לחפש סוכן חדש. אני לא חושב שיהיה כדאי לבטח אותך אצל סוכן אחר, זה יצא יותר יקר.
 

סליידר

New member
אוקי תודה ../images/Emo13.gif

ואין מצב שאני לא ינהג באוטו 3 חודשים...
 
למעלה