יש לי רק דבר אחד לומר בשם כולם... נחמד נחמד היה ממש נחמד היינו אז חזרנו שוב היה ממש נחמד.
D Dinosaur Jr. New member 21/7/01 #1 יש לי רק דבר אחד לומר בשם כולם... נחמד נחמד היה ממש נחמד היינו אז חזרנו שוב היה ממש נחמד.
נ נפוליאון בואנה-חרטה New member 21/7/01 #3 אחי שאנחנו לא נחשוב כמוך? כולם כמוך אז זהו שלא חחחחחחחחחח כל טוב לך אחי החורג ממני שלך סינדרלה או בשמי האחר נפוליאון <נפוליאון ברגע של קצר במוח>
אחי שאנחנו לא נחשוב כמוך? כולם כמוך אז זהו שלא חחחחחחחחחח כל טוב לך אחי החורג ממני שלך סינדרלה או בשמי האחר נפוליאון <נפוליאון ברגע של קצר במוח>