יש לי רק דבר אחד לומר בשם כולם...

Dinosaur Jr.

New member
יש לי רק דבר אחד לומר בשם כולם...

נחמד נחמד היה ממש נחמד היינו אז חזרנו שוב היה ממש נחמד.
 
אחי שאנחנו לא נחשוב כמוך? כולם כמוך

אז זהו שלא חחחחחחחחחח כל טוב לך אחי החורג ממני שלך סינדרלה או בשמי האחר נפוליאון <נפוליאון ברגע של קצר במוח>
 
למעלה