יש לי רעיון ל"פינה בפורום" שתקרא:

liorhikri1991

New member
יש לי רעיון ל"פינה בפורום" שתקרא:

"האם הם מורים או חמורים?"-זאת תהיה פינה נחמדה בה כל אחד יוכל לרשום על המורים שלו ועל פעולותיהם(מה הם אומרים,איך הם מדברים,איך הם מתלבשים,איך הם מסתדרים ועד...). הסיפורים ירשמו על ידכם ועל ידי גם ובסוף השבוע יבחר הסיפור הכי מרגש,מצחיק... כמובן שאני אנהל את הפינה הזאת. נו אז מה אתם אומרים להתחיל כי יש לי טונות של סיפורים לספר.
 

liorhikri1991

New member
טוב אז הסיפור הראשון:

היום היה יום שישי,השעה 12:05,השיעור היה שיעור כימיה. למורה קוראים רותי והיא לא חביבה עלי במיוחד. טוב אז לאחר שעתיים של כימיה עם המורה הזאת והיא עושה את המקצוע כימיה כלכך אבל כלכך משעמם,ילדים הפריעו במסדרון של השכבה והמורה באה לצאת אליהם כהרגלה בקודש ופתאום שהיא באה לפתוח את הדלת,הדלת נעולה,לאחר מכן המורה אמרה טוב אז נמשיך ללמוד המשכנו ללמוד עוד איזה 5 דקות ופתאום ילד אומר אימאללה איך נצא מפה. המורה לקחה את המפתחות מתיקה וניסתה לפתוח את הדלת והדלת לא נפתחת.השיעור היה כמעט בסופו אז המורה התחילה להילחץ וכל הכיתה מדברים ומתלחששים אז המורה לקחה תפלאפון והתקשרה לאם הבית כדי שתפתח היא אומרת לה:בואי תפתחי מהר יש פה גן חיות ואני מזה התעצבנתי עליה ושהיא סיימה לדבר אני עושה איזה לה איפה את רואה פה גן חיות אז היא מתחילה לצרוח ולצעוק וואי זה היה מזה קטע מצחיק. הסיפור נחמד אבל לא ממש מצחיק יש לי הרבה יותר מצחיקים. אז תתנו לי ציון על הסיפור מ-1-10
 

FavO r i Tes

New member
אני נותנת 4,

כל הקטע של הלצרוח ולצעוק לא סיפרת, אז איך נדע בדיוק ממצחיק?
אגב איך ננעלתם ככה לא הבנתי חחח
 

liorhikri1991

New member
צודקת הצרחות היו שששש חחח ביייייייי

וננעלנו ע"י המנקה של הבית ספר
 
זה על שנה שעברה אבל אני חייבת

זה סיפור ארוך אבל לדעתי הזוי ומצחיק.. =] הצלצול נשמע ברקע.. "ישראל דקה דקה אל תסגור" (צועקים לשומר שישאיר את השער פתוח עוד שניה).. מטפסים מהר מהר במדרגות ונכנסים לכיתה לשיעור פיזיקה.. בראש עוברת מחשבה אולי היום הוא יבוא בלי משקפי שמש.. לא המורה שלנו לפיזיקה, מארק, כמו תמיד מצויד בג'קט אפור, שיער אפור-לבן מקריח חלקית, שפם וזקן קצר שמסתירים את השפה העליונה, מבטא רוסי כבד, דיבור איטי וחלש, מצויד בתיק שלו שמלא גומיות, משקולות, לייזרים, קפיצים, מנסרות ושאר שטויות. "טוב היום מבחן" הוא מחלק מבחנים לכל הכיתה ומודיע שתוך שעה אחת כולם מסיימים לעשות אותו. הייתה שאלה אמריקאית אחת שכולם התלבטו לגביה.. כל אחד ניחש משהו אחר. בסוף המבחן אחרי שכולם הגישו הוא עבר איתנו על המבחן, הגענו לשאלה המתקילה והוא שואל מי סימן א' בערך 5 ילדים הרימו את היד, כך היה כל התשובות. הוא אומר כולכם טעיתם. אז אמרנו לו אז מה התשובה הנכונה? הוא אומר לנו ה' אין שום תשובה נכונה. אמרנו שלא הייתה אפשרות כזאת ושהוא חוצפן ומה זה צריך להיות ורק אחרי 20 דקות של צעקות הוא אמר טוב בסדר זה היה בשביל הצחוק אני לא אחשיב את זה. אח"כ התקלף לי פצע ביד וממש כאב לי ירד לי דם וניגבתי אותו קצת, אמרתי למורה יורד לי דם תן לי לצאת הוא ביקש ממני לראות הראתי לו הוא אומר לי אין דם את לא יוצאת.. אמרתי לו אבל כואב לי.. הוא אומר לי טוב.. אין דם את לא יוצאת..! אח"כ ידיד שלי מציק לי כל השיעור.. ואני אומרת לו אוף שתוק כבר..!! אז המורה מוסיף קארין צודקת.. חחחח אח"כ בסוף השיעור הוא קורא לי אליו ואומר לי להתקרב. אני מתקרבת והוא מסמן לי להתקרב עוד הוא שם את הידים שלו על האוזן שלי כאילו הוא מספר לי סוד ולוחש "אל תתיחסי אליו (לידיד שלי) צריך לשלוח אותו לבית משוגעים הוא לא בסדר בראש" אני נפלתיייי מצחוק.. זה סיפור כ"כ הזויייי אם הוא לא היה קורה לי לא הייתי מאמינה שהוא אמיתי.. כמה מפגרים מורים יכולים להיות..?
 

liorhikri1991

New member
המורה שלך יצא חמור-

סיפור ממש ממש יפה אהבתי את מקבלת 8 מתוך 10
 

FavO r i Tes

New member
6,

לא הבנתי כל כך מקשור ל-מה, אבל הפיסקה האחרונה בהחלט העלתה לי חיוך
אני לא קשה מידי נכון?
אני מרגישה כמו אורי גלר
 
חחחח תגידי מה לא ברור אני אסביר ../images/Emo9.gif

וכן אם היית רואה את הפסקה האחרונה אני מאמינה שכמו כל הכיתה היית צוחקת.. זה הזוי גם בגלל איך שהמורה נראה גם בגלל הדיבור שלו.. וגם בגלל שמורה לא אמור לעשות דבר כזה.. להתנהג כאילו אנחנו חברים שלו.. =\
 

liorhikri1991

New member
לא את לא קשה זה בסדר

רק שלא תתני 1,2 שלוש(אם ראית אתמול ארץ נהדרת אז תדעי על מה אני מדבר)
 

liorhikri1991

New member
כמובן שאפשר לספר גם סיפורים טובים

על מורים ועל היחס שהם כדי שלא יצאו חמורים. יאללה ותתחילו לתת ציון לכל סיפור
 

b a t e l 1 8 2

New member
אממ..

אני זוכרת משו שקרה בחטיבה היה לנו מבחן בגאוגרפיה והמורה התעכבה אז כמה ילדים החליטו שהם לא רוצים מבחן ונעלו אותנו בכיתה המורה הגיעה ולא הבינה מה קרה עד שפתחנו את הדלת ואז היא לא אמרה לנו כלום אפילו לא כעסה ועשינו את המבחן ולמחרת המחנכת שלנו הענישה אותנו..
 

b a t e l 1 8 2

New member
סורי ,לא זכרתי משו מצחיק

פשוט נעלנו את עצמנו בכיתה בשביל לא לעשות מבחן
 

dally girl

New member
המורה שלי

בקיצור היא לסבית .. היה לנו שיעור חברה והיא השאירה חלק מהכיתה השאר הלכו הביתה זה היה לפי מצעד ההומאים והלסביות אז היא דיברה איתנו על הנושא ומה אנחנו חושבים על הנושא וזה... ואז היא אמרה "טוב אני צריכה לספר לכם" וכול הכיתה נקרעת מצחוק כי היא חושבת שהיא הולכת באמת לאגיד שהיא לסבית ואז היא אמרה "מה אתם צוחקים? אני לא הולכת להתוודע" וזה היה קורע מצחוקקק כי היא ל-ס-ב-י-ת!
 
למעלה