יש לי עוד שאלה בקשר לרבנות

  • פותח הנושא a2t
  • פורסם בתאריך

a2t

New member
יש לי עוד שאלה בקשר לרבנות

האם העניין של שיחה ומקווה נקבע ביום שהולכים לפתוח תיק נישואים? או שזה פרוצדורה בפני עצמה? תודה
 

בלבלונת

New member
כשאנחנו הלכנו

לפתוח תיק ברבנות אז שלחו אותי כבר לקבוע שיחה עם מדריכת כלות, בגלל שהחלטתי שאני עושה את הפרוצדורה דרך צוהר הם אמרו לי לקבוע בנפרד...
 

a2t

New member
הי. שלחתי לך מסר. אשמח אם תוכלי

להגיב. תודה
 

ט ו ש ה

New member
אני יודעת איך זה בת"א

שם את השיחה עושים באותו היום והמדריכה נותנת לך הפניה למקווה. בערך עשרה ימים לפני אני אמורה להתקשר אליהם ולהגיד שאני באה וזהו.
 

חוגי1

New member
כשאנחנו פתחנו תיק.....הם פשוט נתנו

לי את הטלפון של הרבנית לתאם. ועכשיו את מזכירה לי שאני צריכה לתאם איתה כבר את המפגש השני
 
למעלה