יש לי נוקיה N95 ו...

יש לי נוקיה N95 ו...

והג`י פי אס לא עובד לי על ישראל, הבנתי שזה בגלל שאין עדיין מפות ישראל לסימביאן, אז רציתי לשאול אולי מישהו יודע מהיכן אני יכול להוריד מפות ישראל לסימביאן? (לא למחשבי כף יד וכדומה, אלא לסימביאן)
 

eyal5005

New member
אי אפשר

המפות וכל המידע מאוחסנים על שרת חיצוני וניתן להוריד למכשיר בהתאם לדרישה, כמובן במחיר חיבור דאטה. ה GPSהמובנה ניתן לגישה גם מיישומים צד שלישי כמו TomTom, Route66 ועוד. נכון לעכשיו עדיין אין שום גירסה תואמת למכשיר של ישומי GPS אחרים, אך מדובר בעניין של זמן עד שייצאו עדכונים חדשים. ישראל באופן מפורש לא תיכלל ברשימת הארצות שלהן מפות ברות ניווט. הנה מתוך האתר של Ho-Fo רשימה (באנגלית) של האזורים והמדינות בעולם שבהם ניתן יהיה לנווט, כדאי לשים לב שאזור המזרח התיכון כולל ארצות כמו סעודיה, כווית, בחריין והאמירויות, אבל לא אותנו. Alp Region (Austria/Switzerl./Alpine parts of France/Germany/Italy) Benelux plus (Netherland/Belgium/Luxemburg/parts of Germany + France) France-Benelux (France/Netherlands/Belgium/Luxemburg) Germany/ Austria/Switzerland Italy plus (Italy/South of Austria + Switzerland) Nordic countries (Denmark/Sweden/Norway/Finnland) Iberia (Portugal/Spain/Gibraltar/Andorra) UK + Rep. Ireland Western Europe (A/B/CH/D/DK/ESP/F/FIN/I/IRL/L/N/NL/P/S/UK ) Eastern Europe (Czech Rep./Slovakia/Hungary/Poland/Greece/Baltics) Russia (Greater St. Petersburg/Moscow + major roads) Turkey (Istanbul/Ankara + major roads) Mainland China Greater China (Taiwan/China/Hong Kong/Macau) Taiwan Hong Kong/Macau Southeast Asia (Singapore/Kuala Lumpur/Bangkok) South Korea Australia USA (without Alaska) Canada Northern America (USA/Canada) Mexico (Mexico City/Monterrey/Guadalajara) Brazil (Rio de Janeiro/Sao Paulo/Belo Horizonte/Campos do Jord?o) Middle East (Saudi Arabia/United Arab Emirates/Qatar/Bahrain/Oman/Kuwait) South Africa אפשר לחכות ולראות אם ייצאו חידושים לתוכנה של סימיבאן.
 

se7en7

New member
אפשר לעבוד עם מפות סרוקות של ישראל

מעל התוכנה SMARTCOMGPS , עובד כמו תוכנת ניווט אבל מתאימה יותר לשטח.
 

eyal5005

New member
נכון אבל זה לא ממש מיועד לכך ולא פועל כמו

הGPS הנורמלי
 

se7en7

New member
פועל לי בדיוק כמו שעבדת עם ה-GPS "הנורמלי"

שלי שיצאתי לשטח . לפי השמועות DESTINATOR תוציא גירסא לסימביאן בקרוב כי היא מבינה שחבל לוותר על השוק הזה שמן הסץם התחיל לגדול בזכות נוקיה. עדיין אין פתרון לניווט מנקודה לנקודה עם הנחיות אבל אני מאמין שיהיה בקרוב.
 

2cookie

New member
זה רק מראה לך איפה אתה נמצא

אין הנחיות או ניווט לפי רחובות.
 

se7en7

New member
אבל אתה יכול לטעון מסלולי טיול ולקבל הנחיות

למסלול שיצרת , זו שיטה מאוד מקובלת לטיולי גיפים וניווט.
 

eyal5005

New member
אתה יכול גם להדפיס מפה בE-map ולהעביר לפלפאון

הפואנטה היא שהחברה הרשמית לא ייצרה (עדיין) מפות ניווט מדוייקות בישראל .. זה הכל. זה לא מונע לטעון מסלולים כמו שכתבת
 

se7en7

New member
אבל שאתה טוען מסלולים אתה מקבל הנחיות נסיעה

EMAP אלו סתם מפות , פה המפות דינמיות ומתחלפות בזמן הנסיעה עם עדכונים ואתה רואה בכל שניה איפה אתה נמצא ומקבל את כיוון הנסיעה והכל כמו תוכנת ניווט שטח. זה מה שיש כרגע ובטח זה ישתפר בקרוב .
 

jooch

New member
eyal5005 למה לדבר שטויות בלי לדעת מה אתה אומר

גם TOMTOM וגם Route66 עובדות על נוקיה N95. בכל פעם שאני נוסע לאנגליה אני משתמש בתוכנות הללו! וכל המפות של אנגליה יושבות אצלי במכשיר ואני לא משלם שקל ל WAP ו/או לוודה פון ! ! ! אני פשוט מקבל קריזה שאנשים מדברי על דברים שהם לא מבינים ! ! ! אז חאלס !!!!!!!!!!!!!!!!!
 

eyal5005

New member
בעיות בהבנה?

אם הכתוב איננו מטעה אותי כתבתי שהיישומים כ-ן עובדים על TOMTOM ו-Route66 ושGPS לא עובד בישראל אלא רק מראה מיקומים או במקרים בהם מתכנתים מסלול. אתה יודע מה אני שונא? אנשים שחושבים את עצמם מבינים בלי לקרוא מה אחרים כתבו
 

Pink Roses

New member
לא סתם אורנג' לא שחררו אותו עדיין

והוא לא יצא לשיווק. בדיוק בגלל זה.
 
למעלה