כן הוא אמר לי עכשיו....
שאתה במצב אבוד,כבר אי אפשר לתקן את הנזק שנגרם עקב הצטרפות לפורום עשרים פלוס. הוא אמר גם שכל מי שנכנס לפורום הזה,גורם לעצמו נזק בלתי הפיך !!!! אז שאלתי אותי אם גם הוא נכנס לפורום הזה לפעמים,הוא ענה לי שהוא נכנס כשהוא היה בן 20+,היום הוא כבר בן......אנא ערף כמה,הוא לא אמר לי בן כמה הוא.... אז הסקתי שגם הוא שרוט כמונו,לא ???