יש לי מפית מאוד נדירה.

nloval

New member
יש לי מפית מאוד נדירה.

היא מתקופת השואה, סבתי הביאה לי אותה לפני כמה ימים , על המפית מצויירת קריקטורה של זוג יהודי מהלך בגטו ובפינותייה צלבי קרס, אני מניחה שהיא שימשה את היטלר , אם אתם שואלים איך היא הגיעה אלי, סבי ניגן בארוחות של היטלר וכך ניצל ואסף פרטים שונים מהתקופה. המפית קצת הצהיבה אז שמתי אותה בתוך שקית כזאת של קלסרים. מה לעשות ? מישהו רוצה אותה ? כי אם לא אני אקנח איתה את אפי המנוזל כי אני מצוננת. לפרטים [email protected] (וכן זה לא בית זונות בדרום תל אביב)
 

ESTY99

New member
לדעתי, תפני ליד ושם ותציגי את המפית

ואל תעזי לקנח בה את האף....... כדי שלא תצטערי על כך כל החיים שלך.
 

ט ר י ל י

New member
וואו, אולי איזה אוסף שעוסק בשואה

או אנטישמיות? אין לי מושג איך יוצרים קשר ען אוצרים של אוספים כאלה, אבל נראה חלי שלשם זה שייך.
 

nloval

New member
תוזה רבה על פניותיכם,

המפית שגודלה 12סמ" רוחב ו12 ס"מ אורך הועברה לקרוב משפחה שהגיע לביקור קצר בארץ, הוא יעביר אותה למוזיאון כלשהו שמנציח כעדות את פעולות הנאצים ועלייתם לשלטון (המוזיאון אינו מוזיאון נאצי, הוא מוזיאון לאומי שמטרתו הוכחת השואה ) המחיר שישולם (נקבע כבר) הינו גבוה אני משערת מערכי המפיות שהוצעו (אפשר לממן בו סופשבוע זוגי במלון טוב ברומא...)לי כתמורה . אני רואה שיש שוק למפיות , ואני יזמית , על כן אני אתחיל לחפש עוד כל מיני מפיות נדירות שיענינו מוזיאונים / אספנים רציניים אור לביק
 

nloval

New member
שכחתי

המוזיאון הוא מוזיאון בבעלות פרטית של צאצאי ניצול שואה והוא נמצא בדרום אמריקה .
 

nloval

New member
לצערי

אין לי מצלמה דיגיטלית לכן לא צילמתי ולא אוכל להעלות תמונות.
 
למעלה