יש לי מפית מאוד נדירה.
היא מתקופת השואה, סבתי הביאה לי אותה לפני כמה ימים , על המפית מצויירת קריקטורה של זוג יהודי מהלך בגטו ובפינותייה צלבי קרס, אני מניחה שהיא שימשה את היטלר , אם אתם שואלים איך היא הגיעה אלי, סבי ניגן בארוחות של היטלר וכך ניצל ואסף פרטים שונים מהתקופה. המפית קצת הצהיבה אז שמתי אותה בתוך שקית כזאת של קלסרים. מה לעשות ? מישהו רוצה אותה ? כי אם לא אני אקנח איתה את אפי המנוזל כי אני מצוננת. לפרטים [email protected] (וכן זה לא בית זונות בדרום תל אביב)
היא מתקופת השואה, סבתי הביאה לי אותה לפני כמה ימים , על המפית מצויירת קריקטורה של זוג יהודי מהלך בגטו ובפינותייה צלבי קרס, אני מניחה שהיא שימשה את היטלר , אם אתם שואלים איך היא הגיעה אלי, סבי ניגן בארוחות של היטלר וכך ניצל ואסף פרטים שונים מהתקופה. המפית קצת הצהיבה אז שמתי אותה בתוך שקית כזאת של קלסרים. מה לעשות ? מישהו רוצה אותה ? כי אם לא אני אקנח איתה את אפי המנוזל כי אני מצוננת. לפרטים [email protected] (וכן זה לא בית זונות בדרום תל אביב)