יש לי מה להגיד על דוVשה! אבל היא ביקשה (איימה) לא להגיד מה דעתכם בעיניין?
ל ליטון (לא תמיד שפוי) New member 21/1/03 #1 יש לי מה להגיד על דוVשה! אבל היא ביקשה (איימה) לא להגיד מה דעתכם בעיניין?
ה המלאך שלמד לעוף New member 21/1/03 #3 בטח להגיד תגיד, אתה עוד זוכר את מה שאתה אמור להגיד, או שנמתח לך הגיד?
ל ליטון (לא תמיד שפוי) New member 22/1/03 #5 טוב... העם החליט שאני אספר... אבל חיי חשובים יותר מצטער ח´ברה
ל ליטון (לא תמיד שפוי) New member 22/1/03 #7 לאור האיומים..הממשיכים.. אני חושב שאצטט משהו ששמעתי פעם "תנוח! אל תישן, תנוח!"