יש לי כמה שוברי רחיצת רכב מיותרים

מצב
הנושא נעול.
יש לי כמה שוברי רחיצת רכב מיותרים

יש לי כמה שוברי רחיצת רכב מיותרים
אולי אתרום אותם לרכבת?
(צולם השבוע)
 

easylivin

New member
והמצב גם לא ישתפר בקרוב...

יש לי כמה שוברי רחיצת רכב מיותרים
אולי אתרום אותם לרכבת?
(צולם השבוע)
והמצב גם לא ישתפר בקרוב...
פשוט כי הרכבת לא ייחסה מעולם שום חשיבות לנושא הנקיון. מתחילת שנות ה-2000 מבטיחים "מתקני שטיפה נוספים", נכון להיום מדברים רק על מתחם התחזוקה החדש בב"ש. מוכן להתערב שהרכבות יישארו מלוכלכות, ויש לי גם תחושת בטן שאילו היינו יכולים לקבל תשובה כנה מההנהלה הבכירה, הם היו אומרים משהו בסגנון "יש לרכבת בעיות דחופות יותר". הם פשוט לא מבינים שבמקום לסבן את ציבור הנוסעים, הרכבות צריכה להתחיל ולשתוף כבר את הרכבות. החלונות חייבים להיות שקופים תמיד! בחו"ל מערך מטונף פשוט לא יוצא לקו (וכאן יבוא התירוץ של "מחסור בקרונות"...) זאת ברצינות אחת מהסיבות הגורמות לנוסעים מזדמנים שלא לרצות ולהשתמש ברכבת שוב. באוטובוס ממוצע החלונות נקיים פי אלף מקרון DD ממוצע.
 

easylivin

New member
* לשטוף

והמצב גם לא ישתפר בקרוב...
פשוט כי הרכבת לא ייחסה מעולם שום חשיבות לנושא הנקיון. מתחילת שנות ה-2000 מבטיחים "מתקני שטיפה נוספים", נכון להיום מדברים רק על מתחם התחזוקה החדש בב"ש. מוכן להתערב שהרכבות יישארו מלוכלכות, ויש לי גם תחושת בטן שאילו היינו יכולים לקבל תשובה כנה מההנהלה הבכירה, הם היו אומרים משהו בסגנון "יש לרכבת בעיות דחופות יותר". הם פשוט לא מבינים שבמקום לסבן את ציבור הנוסעים, הרכבות צריכה להתחיל ולשתוף כבר את הרכבות. החלונות חייבים להיות שקופים תמיד! בחו"ל מערך מטונף פשוט לא יוצא לקו (וכאן יבוא התירוץ של "מחסור בקרונות"...) זאת ברצינות אחת מהסיבות הגורמות לנוסעים מזדמנים שלא לרצות ולהשתמש ברכבת שוב. באוטובוס ממוצע החלונות נקיים פי אלף מקרון DD ממוצע.
* לשטוף
 

אורי404

New member


והמצב גם לא ישתפר בקרוב...
פשוט כי הרכבת לא ייחסה מעולם שום חשיבות לנושא הנקיון. מתחילת שנות ה-2000 מבטיחים "מתקני שטיפה נוספים", נכון להיום מדברים רק על מתחם התחזוקה החדש בב"ש. מוכן להתערב שהרכבות יישארו מלוכלכות, ויש לי גם תחושת בטן שאילו היינו יכולים לקבל תשובה כנה מההנהלה הבכירה, הם היו אומרים משהו בסגנון "יש לרכבת בעיות דחופות יותר". הם פשוט לא מבינים שבמקום לסבן את ציבור הנוסעים, הרכבות צריכה להתחיל ולשתוף כבר את הרכבות. החלונות חייבים להיות שקופים תמיד! בחו"ל מערך מטונף פשוט לא יוצא לקו (וכאן יבוא התירוץ של "מחסור בקרונות"...) זאת ברצינות אחת מהסיבות הגורמות לנוסעים מזדמנים שלא לרצות ולהשתמש ברכבת שוב. באוטובוס ממוצע החלונות נקיים פי אלף מקרון DD ממוצע.
 
לחלון הראשון רחיצה לא תועיל

יש לי כמה שוברי רחיצת רכב מיותרים
אולי אתרום אותם לרכבת?
(צולם השבוע)
לחלון הראשון רחיצה לא תועיל
זו התעבות של מים שנוצרה כתוצאה של חדירת נוזלים לאזור הפנימי בין השכבות של השמשה הכפולה.

רק החלפה.

(כאילו שזה עתיד לקרות בעתיד הנראה לעין, אפילו כזו שמתבוננת דרך חלון צח ונקי).
 

easylivin

New member
רואים חד וחלק שזאת שכבה חיצונית של אבק

לחלון הראשון רחיצה לא תועיל
זו התעבות של מים שנוצרה כתוצאה של חדירת נוזלים לאזור הפנימי בין השכבות של השמשה הכפולה.

רק החלפה.

(כאילו שזה עתיד לקרות בעתיד הנראה לעין, אפילו כזו שמתבוננת דרך חלון צח ונקי).
רואים חד וחלק שזאת שכבה חיצונית של אבק
שנזלו עליה מים. זה לא בין שתי הזכוכיות של החלון, אבל כן, יש גם דברים כאלה. לפעמים אפילו מחליפים את זה (כנראה פעם בשנה, בערך באותו לו"ז שבו נהוג לעשות שטיפה חיצונית ברכבת ישראל).
 

zahipan10

New member
אני בחיים לא ישכח את החלון הדולף ברכבת IC3

רואים חד וחלק שזאת שכבה חיצונית של אבק
שנזלו עליה מים. זה לא בין שתי הזכוכיות של החלון, אבל כן, יש גם דברים כאלה. לפעמים אפילו מחליפים את זה (כנראה פעם בשנה, בערך באותו לו"ז שבו נהוג לעשות שטיפה חיצונית ברכבת ישראל).
אני בחיים לא ישכח את החלון הדולף ברכבת IC3
היה זה יום חורפי, עליתי בתחנה בנהריה ברכבת הישירה לבאר שבע, הנסיעה הייתה נעימה ונרדמתי בכיף ליד החלון, כשהגענו לחיפה התחיל לרדת גשם והתחילו להיכנס מלא מים דרך החלון וכולי נרטבתי כאילו עשיתי מקלחת, למזלי הטלפון שלי היה אצל ידידה שישבה במקום אחר והוא לא נרטב, אבל הייתי צריך לחפש מקום אחר לשבת ברכבת העמוסה, למזלי אני לא הייתי היחד שנרטב אלא גם כל מי שישב לידי ומולי אז התנחמתי בזה לפחות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה