יש לי טעות ואני לא מבינה למה..

candy77091

New member
יש לי טעות ואני לא מבינה למה..

הדפדפן מראה טעות,מה הבעיה פה? Error Type: Microsoft VBScript runtime (0x800A0046) Permission denied /udt_asp/file_sys_obj.asp, line 12 Line 12: set fname=fs.CreateTextFile("c:\test.txt",true) תודה!
 

זהר פלד

New member
אין לשרת הרשאות לכתוב בתיקיה הזו.

מה יכול להיות יותר ברור מ Permissin denied?
 

candy77091

New member
לא הבנתי מה בדיוק אסור לו שם..

למה אין לו הרשאות?מה הסיבה לכך?אגב זה מהאתר של w3schools למי הם נותנים דוגמא שכאשר אני מנסה להריץ יוצרת לי טעות, שאומרת שאין הרשאות?עשיתי משהו לא נכון?לא הבנתי טוב?
 

asp123

New member
אין הרשאה בשרת בשביל ליצור את הקובץ

בתיקיה שאת רוצה ליצור את הקובץ(בקיצור את צריכה ללכת לIIS ובתכונות של התיקיה הזו לסמן ב
את write.
 

candy77091

New member
האם שני הדברים הללו שקולים?

<% Application("test1")=("First test") Application("test2")=("Second test") Application("test3")=("Third test") Application.Contents.Remove(2) for each x in Application.Contents Response.Write(x & "=" & Application.Contents(x) & "<br />") next %>​
ו- for i= 1 to application.contents.count וכלהשאר אותו דבר.
 

[eLad]

New member
אם כוונתך ללולאות

for each מגדירה בתוכה משתנה (במקרה שלך x) שיצביע בכל איטרציה של הלולאה על ערך של מיקום ב-collection ‏(Application.Contents). פה, בכל איטרציה x יקבל את שם המשתנה ב-Application, כלומר test1,test3 (את 2 מחקת ב-Remove) ואת הערך של ("Application.Contents("test1 וכו'. בלולאת for את מגדירה משתנה מספרי שגודל בכל איטרציה ב-1, ומזינה אותו כשם ה-Application. Application, כמו כל Collection של VBS יודע לקרוא אינדקס מספרי או אינדקס שמי. for each מעבירה אינדקס שמי ל-x, לולאת for מעבירה אינדקס מספרי.
 

candy77091

New member
הבנתי אז הן לא שקולות.

א. יוצא לי פלט שונה כשאני עושה את זה בכל אחת מהשיטות. ב. בכל מקרה לא יוצא לי מה שרציתי-יוצא בשיטה הראשונה יותר גרוע מהשניה כשאני מריצה את הלולאה המספרית היא כל פעם מראה לי 3 תוצאות שונות.
 
למעלה