יש לי חתול סיאמי מפונק עושה

erika6

New member
יש לי חתול סיאמי מפונק עושה../images/Emo108.gif

טובה שהוא אוכל. כשאין אוכל בצלחת, הוא מתישב על יד המקרר, אני נותנת לו אוכל אפילו לא ניגש לראות והוא מסתלק ניגש ע"י הארון שאני אתן לו אוכל יבש. אני שמה לו אוכל יבש והוא נעלם. חשוב לו מאוד שיהיה לו אוכל, אבל הוא אוכל מעט. האם יש תמריצים כל שהם, ויטמינים, לתת לו שיקבל תאבון? תודה למי שיודע
 
אם הוא מרגיש טוב ולא נראה חלש

וחולני אני לא רואה סיבה להאכיל אותו יותר ממה שהוא מרגיש צורך, חתולים יודעים מה טוב בשבילם וכשהם רעבים הם אוכלים. אם בכל זאת הפולניות מתגברת עליך ואין לך שליטה עליה אז את יכולה לצ'פר אותו עם דברים מפתים כמו טונה, פסטרמה וכו'.
 

savlanut

New member
אולי רק לדעתך הוא מפונק

והוא בעצם מרגיש לא טוב וכתוצאה מכך רעב אבל לא יכול לאכול. אני הייתי לוקח אותו מיד לבדיקה כללית אצל הוטרינר. וגם מודדד במדויק את כמות האוכל שכן אכל ב 24 שעות כדאי לקחת לוטרינר לפני שיהיה מאוחר!
 

לִימוֹר

New member
גם לי יש סיאמית כזאת

היא כל היום יושבת ליד המקרר או ליד הקערה של האוכל שלה וכל מי שעובר באיזור היא מיללת כדי לקבל אוכל. כשנותנים לה היא עושב טובה שהיא אוכלת איזה ביס מסכן והולכת. יש לה אוכל בצלחת אבל היא רוצה צלחת מלאה. כשאני מוסיפה לה עוד אוכל, היא שוב אוכלת אולי ביס והולכת והחתול ממשיך לאכול. בינתיים הוא משמין (כבר כמעט 6 קילו) והיא הולכת ונעלמת (פחות מ3 קילו). זה נמשך כבר המון זמן והוטרינר דוקא לא אמר לי שהיא רזה מדי או משהו. איך אפשר לגרום לה להשמין?
 

erika6

New member
החתולים הסיאמים אינם משמינים../images/Emo108.gif

החתול שלי שוקל 3 וחצי ק"ג. הוא מרגיש טוב והוא בן 16. בקיץ הם אוכלים פחות. הייתי מוסיפה לו ויטמינים כלהם רק אינני יודעת מה מתאים להם. בקיץ מרזים מעט והאמא הפולניה דואגת.
 

f e l i n e

New member
גם לי היתה סיאמית כזו והיא תמיד

הייתה בררנית וקפדנית מאוד בתזונה שלה. בנוסף היא דגלה במינונים זערוריים של מזון. לקראת זקנה היא מיתנה דרישות והתחילה להגדיל את המנות. היא שקלה 2.5-3.3 ק"ג אבל היתה סיאמית קטנת גוף במיוחד, וחסרת זנב שהוא ודאי מוסיף כמה גרמים למכלול. איך לגרום לשלך להשמין? אז ככה- החתולה שלי אהבה לאכול איתי. כשרציתי שתאכל יותר פשוט אכלתי קורנפלקס לידה(רעשני וגם טעים לה) ולמרבה הפליאה הדבר עודד אותה לאכול יותר מהמזון שלה. את יכולה לנסות לגוון לה את המזון, למצוא סוג ממנו לא תוכל להפסיק לנשנש, אבל מניסיוני עם סיאמים- היא לא תסכים בקלות להחלפה ויהיה עליך לתרום הרבה מהמזונות שתנסי עליה לחתולי הרחוב שלך.
 

לִימוֹר

New member
אבל היא לא תמיד היתה כזאת

אם אני אוכלת והיא רוצה משהו, היא מקבלת. הבעיה שהיא אוכלת מקסימום 2 ביסים והולכת. אני מנסה לשנות לה את האוכל וזה לא עוזר. החתול הוא זה שמחסל אותו. ודווקא היא אוכלת פחות ככל שהיא מזדקנת. אולי זה פשוט כי היא כבר קשישה?
 

SHARONCO1

New member
גם ליצ'י עושה טובה לאנושות כשהיא

אוכלת. כששמים לה דברים טעימים (בשר, גבינה) בצלחת היא מתעצלת לקפוץ וצריך להרים אותה או להוריד לה את הצלחת ורק אז היא מואילה לאכול קצת. צלחות של גרגרים מפוזרות לה בכמה מקומות בבית על הרצפה וגם מהם היא בקושי אוכלת. רק כשאנחנו אוכלים על הספה היא נעמדת ליד ומחכה באלגנטיות לנשנושים. היא שוקלת 3-3.5 ק"ג בת 12 והבריאות שלה תקינה. אולי גם החתול שלך פשוט לא רעבתן.
 
../images/Emo4.gif לטרה אף פעם לא היו ולא יהיו

בעיות אכילה... היא אוכלת כל מה שאני אוכלת (היא לוקחת לימהצלחת כשאני לא מסתכלת, או פשוט נדחפת לצלחת כדי שאני אתן לא קצת),,, טרה לא בררנית, היא אוכלת הכול- פירות, ירקות,גבינות, בשרים. הבעיה היחידה, היא שהיא בקושי אוכלת מהאוכל שלה
 
למעלה