יש לי חבר..

לבGOLD

New member
קח רעיון...

בליל הסדר תבוא אליהם הביתה בעלת תשובה/ בחורה מחו"ל/ סתם בחורה.. או שהוא ייתקע ב... איפשהו, והוא ישב שם עם אשתו לעתיד... יכול להיות שהם יתחתנו רק בעוד 20 שנה... אבל אל תגמור עניינים כ"כ מהר, גדלתי תקופה מחיי אצל יהודי ציס"ע.. וראיתי כמה דברים בחיי.. בברכת ס"ד
 

המיiחד

New member
ואאו...

תאמת.. שאני מקנא בך ברגע זה ממש.. אם התכוונת למה שכתבת, אתה נשמע יהודי מאמין, אבל לא סתם מאמין, אלא בכמה רמות מעל הרבה אנשים, אמונה כזו פשוטה ותמימה.. הלוואי עלי.. אבל לא נראה לי שחברי יקנה את זה.. סורי
 

קליט

New member
הרב לא הבטיח ולא גזר !!

הרב אמר `בעזרת ה` והתפטר מהבחור בקלות . הרב לא מצא באותם שניות שחשב -דרך אחרת איך להיפטר מהבחור . זה הכל .
 

המיiחד

New member
אז אתה אומר בעצם..

שהמילים שהרב הוציא מפיו הם בעצם שיקריות..? והרב אמר זאת רק כדי להפטר מהבחור?? נשמע הזויי..
 

קליט

New member
תגיד אתה מה הרב אמר לו בדיוק ?

זה לא מטריד אותי שיש רבנים לא רגישים מספיק . גם לי רב גדול (בעצם, קטן . כי הקב``ה אומר ``בני מה אני מבקש מכם ? . . שתהיו אוהבים זה את זה . ותהיו מכבדים זה את זה . ותהיו יראים זה מזה . . ! . . !) ש``אתה לא תקבל את מה שאתה רוצה בשידוכים`` והוא לא פירש מה כוונתו להגיד . . הרב נמצא בלחץ, ושומע צרות כל היום, והנה בא בחור שהוא מוכן כנראה גם להתנחל בבית שלו, והעיקר שהרב יגזור על הקב``ה שהוא יתארס !! . מה רצית שהרב יעשה ?? שיתפוס אותו באוזניים ויוציא אותו מהבית ?? . . לרב היה כמה שניות לחשוב - וזה מה שיצא .
 

שרוליקק

New member
לפעמים

גם משמים גוזרים משהו, לפי איך שהאדם באותו רגע. האדם יכול, לטוב או לרע, לשנות אתזה. אז במקום לטבול לנצרות, תגיד לחבר שיחשוב מה לא בסדר הוא עשה. ולא יחפש פתרונות קסם.
 

המיiחד

New member
נכון..

פשוט היה חור בצינור שמחבר בין המקור לקרקע.. אז החבר החליט להתעצבן דוקא על הצינור. . .
 
תגיד לחבר שלך את מה שאמר הרב ....

אליישיב לאותו בעל שבא אליו שאשתו לא מוכנה ללדת בניתוח כי היא קיבלה ברכה שהיא תלד לידה טיבעית אמר הרב שברכה זה טוב אבל מספיק פעם אחת של דיבור לשון הרע כדי לגרום לברכה לא להתקיים! זאת הראיה הליטאית! מכאן ועד זלזול מוחלט ביהדות הדרך עוד ארוכה.
 

רועי ת1

New member
אמונת חכמים אינה נמדדת בשעות של חסד....

לידיעה- בזמני מבחן-כאן המדד לבדוק עד כמה האדם סמוך ובטוח באמונתו.... לעניות דעתי, תאמר לבחור שעליו לדבר עם הרב,ויראה איכה הדברים אוחזים... הגם-שזה נסיון כביר,מבדק "אמונת החכמים" שלו,שאו אז הקב"ה בוחנו למעלה במה דברים אמורים... וכבר ידוע שמי שנחלש בזה-לא הועילה ברכת הרב.. תצליחו!!!
 

המיiחד

New member
תאמת..

שזה מה שאמרתי לו, שיחזור לרב ויברר את הנושא לאשורו, אבל הוא בעצבים מידיי בשביל זה...
 

רועי ת1

New member
תרגיע אותו..

תאמר לו שזה לטובתו.. ואם בכל זאת הוא לא משתכנע- אומר לך מה הייתי עושה במקומך- מציעה את עצמי לבוא איתו לרב,נשמע טוב יותר??
 
למעלה