יש לי חבר..

המיiחד

New member
יש לי חבר..

שהלך לצדיק אחד מאוד מפורסם בארץ, (לפני שלושה חודשים בערך) אחרי תחינות ובקשות רבות נעתר הרב להתפלל מעומק הלב, חברי לא הסתפק בזה ורצה שהרב יגזור שהוא יתחתן, הרב חשב כמה שניות.. ואז הוא אמר לו `בעז``ה בליל הסדר השנה אתה תשב עם אשתך בביתך.. עברו הימים... ולא קרה כלום, אמנם חברי נפגש עם בנות בתקופה הזו אבל שום דבר קונקרטי לא קרה... מה שקורה עכשיו שהוא לקח את זה מאוד קשה וכבר לא מאמין לרבנים מקודם דיברתי איתו בפון, והוא היה נשמע כמעט כמו מישו שמטבילים אותו לנצרות... חח.. מה עושים?
 

שלiמי22

New member
אולי הוא

נפגש עם זאת שהיה צריך לשבת איתה בליל הסדר והוא פשוט דחה אותה..
 

המיiחד

New member
אבל כל אלה שהוא נפגש איתן

לא היו מתאימות לו מבחינת מנטליות והוא לא המשיך איתן יותר מפגישה אחת.. אז קשה לי להאמין שהוא `פיספס`
 
נכון.זה לא מחייב שהוא פיספס.

הרב לא נביא.הוא בסה``כ ברך.זה שהבחור הכריח אותו ליגזור זה לא אומר שכך רצו בשמיים.אף אחד לא יודע חשבונות שמיים.
 

המיiחד

New member
ח.. אתה חמוד..

טיפש הוא במציאות, אבל מכאן ועד לעודד אותו במילה הזו, הדרך רחוקה, אני מחפש דיברי עידוד, לא זריית מלח. .
 
הלוו מרוקאי לדבר יפה בקשההה

הבנאדם צודק במאב אחוז עבדו עליו , רימו אותו ועכשיו שיפצו!!!
 
ששש לא צריך לצעוק . .

איזה פיצוי על מה פיצוי טיפש בעיה כולה שלו ואם נכנסתי לחנות וקניתי מגפיים מחממות אש והמוכר אמר לי שזה טוב לקיץ אני אבקש פיצוי. . ?
 
אתה אל תגיד לי ששש

הוא צודקק עבדו עליוו אם הרב הזה לא יכול להבטיח שיגיד לו שהוא יתפלל בשבילו ולא יתן לו תאריך
 

המיiחד

New member
חח ניקול

הוא בדיוק עכשיו מחפש `רבאי` שתתביל אותו לנצרות, את מתנדבת..?
 

המיiחד

New member
כן, אבל הוא מחפש

דווקא `רבאי` אלו הבנות עם הקוקו והכיפה הכחולה שעל ראשם.. נו.. כמו זו שיש לך.. אה.. וגם שאין לו כסף אז מעדיף מישי בחינם... חח
 

חרדדית

New member
זאת הבעיה..

הכי קל להאמין כשהכל הולך כמו שאנחנו רוצים, אבל אנחנו נמדדים דווקא בשעות הקשות, שלא הכל מסתדר כמו שרצינו... לפעמים אנחנו שוכחים שמי שקובע את הכל זה ה' (בלי חלילה לזלזל ברבנים) אני מאמינה בברכות של רבנים אבל צריך לזכור מי בסוף מחליט.. וואלה.. באמת לא יודעת מה הייתי אומרת למישו כזה, זה בטח לא הזמן לשיחות מוסר. אולי תשלח אותו להתפלל בכותל, אני מאמינה שדווקא כשהלב שבור הוא יוציא מהתפילה הזאת יותר..
 

המיiחד

New member
נכון.. רק ש..

הבחור הזה כ``כ סמך על הרב והוא היה בטוח שזה יקרה.. שכחתי לציין שזה בחור מבוגר קצת הוא בן 27 אז קצת קשה להגיד לו לך לכותל והכל יסתדר.. לא שח``ו אני מזלזל בזה אלא שבסיטואציה הנוכחית זה לא ממש ישמח אותו...
 

חרדדית

New member
אהה אוקיי..

נראה לי שלאנשים במצב כזה אין הרבה מה לומר.. זה לא זמן לביקורת (על חוסר אמונה וכאלה) וגם לא זמן לעודד (יהיה בסדר..) לדעתי מה שצריך זה להיות איתו ולתת לו ליפרוק.. גם ככה הוא מבואס שעדיין לא התחתן וזה מה ששבר אותו.. (בתקןןה) שבסופו של דבר הוא יבין לבד את הטעות שלו..
 

המיiחד

New member
נכון..

הוא מאוד שבור מהקטע הזה שהוא הגיע בכלל לגיל הזה.. והוא בחור באמת טוב ומוצלח, ממש כואב לי עליו, אז בוודאי שלא אטיף לו עכשיו מוסר והנהגה.. זה יותר ישבור אותו.. ה` יעזור..
 
למעלה