יש לי חבר שעשה תיקון ל- xo pro

יש לי חבר שעשה תיקון ל- xo pro

אנגלית , הוא מנסה לעשות איתחול , ואו אחרי עדכוני חלונות , המחשב לא מאתחל כלל ,וגם לחיצה על כיבוי לא פועלת נכנס ל- msconfig , שם מסומן לו רק ccapp 'ctfmon הוא הריץ בדיקת וירוסים ורוגלות וניקוי קבצי אינטרנט זמניים , שום דבר לא קורה למי הפתרונות ????????????????
 
למעלה