יש לי הערה, שאלה, טרוניה בבקשה מכם

נתן.ל

New member
יש לי הערה, שאלה, טרוניה בבקשה מכם

מה זה הפורום המאפן הזה בכלל ? מי האידיוט שחשב שפורום כזה יכול להצליח ומי האידיוט הגדול יותר שאישר פורום שכזה בצל פרדיסינו? גועל נפש של פורום ומשתתפים בו זבלים אחד אחד. אתם פשוט מגעילים אותי, מגיעים לפורום אך ורק בשביל לריב, לקלל ולהכפיש את שם חבריכם ברבים. זה לא מקובל בכלל. אני נגד זה מכל וכל וגם אם יהיו בזה דברים חיוביים(שאין בזה) אני אמצא בזה את השלילי במיידי.
 

M.Z

New member
אדם הפוסל במומו פוסל - אמרו חז"לנו

וכמו שאני מכיר אותך, הם גם צדקו
 

נתן.ל

New member
תגיד, "מומו" זה מהסרט של אתמול ?

כי אם כן(וגם אם לא): חרא של סרט.
 
לא"מומו"זה הקול שעשתה האתון של426

 

M.Z

New member
נו? לא התבגרת? מה אנחנו שנות ה-80

אבד הכלח על הסרטים האלו, מה שהצליח להיטמע בתוכנו ולהפוך למטבע לשון- מה טוב , ומה שלא - מת. אתה מביא לנו מהנפטלין סרטים? ואם חרא של סרט, רק עכשיו - 20 שנה אחרי, נזכרת לספר לנו את זה? יאללה יאללה שדרג את עצמך לTAXI-1 וTAXI2
 

נתן.ל

New member
מה אתה מתערב בכלל ?

מישהו ביקש את דעתך השטחית והלא עניינית על משהו או מישהו ואיזשהו סרט שעשו בגולה בארץ האנטישמים ואוכלי השרצים??? אז זהו, שלא.
 
אוהוווווו ,סטיבנס בזה הרגע "ירדתי"

ממך להיום יש לי איזה אוויל לטפל בו , והוא עוד לא מהיער !! ולא אופנוען !! חביבי מטעמים נעשה ממך כאן
 

M.Z

New member
אפ אפ אפ אפ אפ אפשר רגע?

לא שאכפת לי אם תטפל בנתן או לא, אך ברצוני להסב את תשומת לבך על כך שדעתו של נתן קלה עליו ולעיתים פולט הוא מילים שאין צורך שישמעו ברבים, אני מציע למתן את צחצוח החרבות ולתת לנער שהיה מאבות המזון של MZ בישראל, ורוכב נאמן עד שברגע של חוסר שימת לב פרק לMZ את הצורה על רוכב פחית. תבין, הוא נפגע בראש ולכן שיקול דעתו קלוקל, תן לו אפשרות נוספת.
 

נתן.ל

New member
סליחה, מי כאן לא אופנוען ?

כאן נמצאים רק העופנועיסטים האמיצים, יער או לא יער, דיונה או לא דיונה. בתור מי שרכב על MZ, ריסק MZ ונשאר בחיים לספר על זה אני מאתגר אותך בסיפור יותר קורע לב משלי.
 

נתן.ל

New member
תשמע תראה תבין תהנהן תרקוד תנאף

אני לא מביא ולא אביא שום דבר ואף פעם משהו או מישהו מנפטלין ו\או ששכב על צידו ופירפר יותר מאחד ועשר שנים רצוף, לא כולל הפסקת פיפי. אז כמובן רואה אתה ומבין ואין הדבר אפשרי כי אני הרי איני מכיר שום נפטלין ולא את בני משפחתו ואף מקום מגוריו אינו ידוע לי. בקיצור, אל תערב הורים. אני משדרג את עצמי מאקסימום ליום השלישי שצפיתי בו כמובן ביום השבת של סוף החופש היום האחרון לילדים המסכנים לעוללים המצווחים של ימי חופשתם הגדולה, יהי זכרה ברוך.
 

M.Z

New member
דרך אגב , לגבי החתימה....

מה המשמעות של משקפי השמש בסוף החתימה? איזה רמזים נרמזים בה שאנו בעלי השכל הישר ונטולי הסטיות איננו מבינים?
 

el presidente

New member
כן MZ...כמו שיכלת להבחין בחתימה

של נתן.."הכניסה באוקטובר" ....הכוונה לכניסה אנאלית באוקטובר...כניראה שלדעתו זו סיבה מספקת לשים מישקפי שמש לאחר אימרה שכזאת..
 

נתן.ל

New member
הנשיא אוי נשיא צר עולמך כעולם מר MZ

הרי רק מחשבות מלוכלכות שכאלה בראשך המלוכלך והסוטה. אני מבקש ממך את תחביבך שמור לעצמך ותן לעולם שקט ומרגוע ממך ומחברך המרקדים(ביום שישי היה מצעד).
 

M.Z

New member
כחחח כחחחח (מכחכח במבוכה)

לא רציתי להיות בוטה ולרמוז רמיזות שמשתמעות ל- 2 פנים לפני כל הפורום המכובד, אבל אם העלת את הנושא החלחולתי של נתן, אני יכול רק לשאול בפליאה (לאחר סקר מקיף בגן העצמאות) : "נתן- מאיפה המצאת את הקלישאה של "זה כדאי"? כי לא זה הרושם שנוצר סביב שמך בגן החשמל, ואפילו הייתי מעז לומר , שלפי הבריות עם הביריות שסובבות בגנים , התיזה היא הפוכה לחלוטין להצהרתך". לכן אל יתהולל חודר כמפתח (הטעות בכוונה).
 
למעלה