יש לי המון רכבות של שירים

ליקה5

New member
יש לי המון רכבות של שירים

יש לי בלב מנגינות יש לי בכיס החולצה כוכבים ובראש יש מיליון מחשבות "הן תקציבו של הארמון הוא לפחות חצי מיליון....בכל ביזבוז, אין יד חוסכת....וכך שוקעת הממלכת.." קבלו את שיר החצרונית...עם עדנה פלידל המדליקה....פוריפום פה פה פוריפום פה פה הו כמה שאני יפה איזה שיר מתנגן לכם בראש ביום ? איזה שיר תמיד תאהבו לשמוע ?
 
משוגעת - דנה לפידות

שמעתי את השיר בדרך והוא ממשיך להתנגן בראש. http://www.youtube.com/watch?v=k6Y344QfkGA במקום שאין בו קיץ טבע היום המרחק הפך עמוק כשהוא בינתיים, מתבלבל במקום הריק בינתיים בונה קירות מחפשת לעצמי הגנה אתה בין הסדינים חושב עלי שאהיה בסדר וזה כל כך מוזר שהחולשה נשארת שוב לבד כמו משוגעת שורטת קירות מתפנקת, משתוקקת, יפה בשבילך משוגעת אני, חוצה את הגבולות נוטפת געגוע, נסגרת בשתיקות במקום בו שעת ביניים נפל היום השחור של הרחוב משתכר אתה בין השמיכות בטוח שאהיה כלואה בשקר וזה כל כך מוזר שהעוצמה פוחדת מעצמה
 

ליקה5

New member
כמו משוגעת.....יכולתי להתחבר אליו לפני 15 שנה

עכשיו העוצמה לא פוחדת מעצמה
 

loverseek

New member
בוקר טוב!

מהבוקר מזמזם שיר של שוטי הנבואה ולא מצליח להזכר בשמו...
 

nice and sleazy

New member
שוטי הנבואה , מעולים .

הוציאו שני אלבומים מדהימים שלדעתי ילוו את התרבות הישראלית עוד שנים רבות. והנה משהו ממני . מתנצל מראש על האיכות אבל אני בטוח שתחייכו ממנו.
 

ליקה5

New member
חחח ... לנטע ולי יש סוד נחמד

שעוד לא גילינו לאף אחד אנחנו זרענו מתחת לפלסטיק זרעים של מסטיק שיר נהדר....לפני 3 שנים הבת שלי ואני גם זרענו מסטיקים וזרעים של תירס אינדיאני...עשינו בדיוק כמו בשיר בחרנו במסטיק הכי טעים חילקנו אותו לשמונה זרעים עדרנו, מדדנו, סימנו בסרט וחיכינו....לגינה נהדרת כשהתירס הגיע לגובה מטר הילדה התייאשה......הבינה את עובדות החיים
 

dorit741

New member
שיר שמתנגן

שיר שמתנגן לי הבוקר הוא "חזקה מהרוח" של גלי עטרי. שמעתי אותו בדרך לעבודה והוא מתנגן לי בראש. שיר שתמיד אוהבת לשמוע - "נשל הנחש" של מאיר אריאל כמובן. מתחברת מאוד לשירים שלו.
 

ליקה5

New member
פינק פלוייד זה תמיד נכון

האהבה הראשונה שלי.....הפסיכודליה שגרמה לי להתאמץ ולאהוב אנגלית הנה עוד הד מן העבר
 
מאתמול בערב

אני תקוע עם "לתת" של בועז שרעבי במקום להיות תקוע עם מישהי
 
כשהייתי קטן לימדו אותי

שיש דברים שהשתיקה יפה להם. מה איתך ? איזה שיר יש בליבך? בלי שום קשר - אני שומע עכשיו אמיר בניון והוא מדהים כתמיד!
 
למעלה