יש לי די הרבה זמן איזו בעיה מעצבנת במקלדת אך

יש לי די הרבה זמן איזו בעיה מעצבנת במקלדת אך

טרם הצלחתי לזהות את הגורם: כנראה עקב הקשה מקרית של צירוף מסויים של 2 מקשים הקלדת טקסט הופכת ל"דחיפה", כלומר כל אות "דורסת" את האות הבאה אחריה ומתישבת במקומה, כאילו הוקש מקש ה-Ins ( אך בדוק ובטוח לא הוקש ). לא הצלחתי לגלות עד כה מה הצירוף הזה, אם קיים כזה בכלל, ואיפה ואיך אני יכול לבדוק את כל צירופי המקלדת אצלי, אשר אולי עברו שינוי והגדרה אישית, אם קיימת אופציה כזו בכלל ?
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif בינתיים 2 אפשרויות לבדוק האם הבעיה היא

במקלדת עצמה או באיזשהי תוכנה שהתקנת לאחרונה ואחריה הופיעה הבעיה או איזה קובץ לא רצוי התיישב במערכת. 1. לחבר מקלדת אחרת ולבדוק האם הבעיה קיימת גם איתה. אז הבעיה היא במערכת. 2. אם אין בעיה עם המקלדת אחרת אז הבעיה במקלדת עצמה.
 
מאז התקנתי והסרתי מאות תוכנות ולא זכורה לי

אף תוכנה שהיה לה מה להתעסק עם הגדרות המקלדת. אין לי מקלדת נוספת לבדיקה, אך אני משוכנע, כי באיזשהו מקום בכל זאת השתנו הגדרות צירוף המקשים. היות ובנוסף לצירופים הידועים ברבים אותם לא ניתן לשנות קיימים גם כאלה שהם "לפי הגדרת המשתמש". עליהם אני שואל ואותם אני מבקש לדעת איך אני מגיע אליהם. המחשב היה גם בטיפול בידי אחרים ( במעבדה ) ואולי שם מישהו שינה משהו לקל לעצמו את העבודה. אל הגדרה זו אני שואף להגיע בשאלה שהבאתי למעלה. אולי קיים גם מין "חזור אל ברירת המחדל" של הגדרות אלה ונגמר הסיפור ? בכל אופן - תודה לתשובה ותודה רבה להתיחסות.
 

shy-1

New member
אם המעבדה אינה רחוקה, הייתי קופץ לשאול,

ומלווה מקלדת לחצי שעה !
 
שי - כבר לא מעשי - הצוות והבעלות התחלפו

זה היה לפני שנים. אפילו היה דבר כזה ( כלומר מישהו שם שינה הגדרות ) אין כבר מי שיודע וןמי שיגיד. ורק כדי לבדוק אף אחד לא יתן לי מקלדת בחינם. אם אף אחד לא יודע איך מחזירים את ההגדרות אל "ברירת המנחדל" זה עוד לא אומר, כי אין בכלל דבר כזה. אמתין עוד, כל זמן השאלה לא תגיע עד דף כל כך אחורי עד שילך לאיבוד.
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif עוד בדיקןת

1. האם התקינו במערכת איזה תוכנה עבור איזשהיא מקלדת אחרת. 2. האם יש תוכנה שמצורפת עבור המקלדת הספציפית שלך ששם אפשר לשנות את ההגדרות. 3. האם יש את אותה הבעיה של INSERT גם בטקסט בעברית (HE) וגם בטקסט באנגלית (EN) 4. האם המקלדת היא עם תמיכה מלאה בעברית או שהמקלדת היא בסטנדרט אמריקאי US והתמיכה בעברית רק דרך מערכת הפעלה. 5. תצלם לי מה מופיע לך ב-REGISTRY כש אתה מגיע לתיקיה: HKEY_USERS\S-1-5-18\Console ובחלון ממול תראה לי רישום InsertMode.
 
לפי הסדר :

1. אני בכל אופן לא התקנתי כלום, לא ידוע לי ( ואני לא יכול לשאול ) מה עשו במעבדה. 2. המקלדת היא ממש מהפשוטות ביותר ( 10 דולר...) ללא שום תוכנה, עובד כבר 14 שנים בסדר. 3. לא שמתי לב אם התופעה גם באנגלית, כי אני כמעט לא משתמש בשפה לועזית. 4. כנ"ל ( 2 ) 5. מצורף צילום
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif כתבת שהמחשב היה בטיפול אצל אחרים

ובלי המקלדת שלך. תבדוק האם מותקנת איזהשהיא תוכנה עם שם שכולל מילה Editor. אם לא בהוספה/הסרה תוכניות אז תריץ חיפוש כללי במחשב. *editor*
 
למעלה