יש לי דילמה

pardoi

New member
יש לי דילמה

שאשמח אם תוכלו לייעץ לי... אני עובדצ כבר שנה בשרות לקוחות בחברה מסויימת, כאשר המטרה שלי היא דיי להתקדם (כרגע אני גם חונכת ועוזרת לאחמש"ים). ביום ראשון אני אומרה לגשת לראיון עם מנהל המוקד בנוגע למועמדות שהגשתי לתקיד אחמשי"ת. (אגב, הבנתי שהוא בא לראש צוות שלי כדי להודיע לה על הראיון איתי). לידע כללי, הם מחפשים 2 אחמשים ועורכים ראיונות...והראש צוות שלי רמזה שיש לי אולי סיכוי טוב אם מנהל המוקד הגיע להודיע לה את זה ולא היא הייתה צריכה לרדוף אחריו... עכשיו, מה הבדילמה אתם שואלים? אז ככה: לפני כמה ימים סגרתי שאני מתחילה ללמוד-שיפור מתימטיקה ואח"כ פסיכומטרי. מבחינת שעות, אם אני אלמד אני לא אוכל לתת את השעות לתפקיד בעבודה, מצד 1 אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד ולסיים את כל ההשלמות האלה למינהן ומצד שני.. כן אני רוצה להתקדם (אגב, לא בטוח בכלל שיקבלו אותי מן הסתם) מה אתם אומרים? לגשת לראיון? ואם אני אתקבל, לוותר על הלימודים??
 

duduamar

New member
לא לוותר על לימודים../images/Emo88.gif

לא תשארי לנצח במוקד הזה, לא ככה? לדעתי לוותר על לימודים זו טעות.
 
לגשת לראיון

אולי את בכל זאת תצליחי לשלב? אם לא תמיד אפשר לחזור לתפקיד הקודם.שיהיה בהצלחה בכל אופן.
 

duduamar

New member
זה עניין של העדפה...

אני אישית חושב שהכי נכון ללמוד כמה שיותר מוקדם, ולכן אני מתחיל כבר בשנה הבאה. זו גם ההמלצה שלי אליך. חושב שזה שגוי ללכת ללמוד בגיל מאוחר יחסית.
 

pardoi

New member
ממי אל תשכח

אני כולה ילדונת..בת 21 וחצי..גם אני אדחה את התואר בעוד שנתיים זה עדיין לא יהייה כזה מאוחר
 

duduamar

New member
כמו שאמרתי -

זה כמובן עניין של העדפה אישית... גם אני מסכים שלדחות בעוד שנה שנתיים זה עוד סביר... אני חושב שעד גיל 24 מאוד רצוי כבר להתחיל
 

hafraapsichotit

New member
זה לא כ ז ה ברור

ואם אחרי העבודה, והפסיכומטרי יתחשק לך לטייל? זה לא עניין של גיל. זה עניין של מוכנות. מתי שיבער לך ללמוד, תתחילי ללמוד. ומהתגובות שלך נראה לי שכדאי שתישארי בעבודה.
 

duduamar

New member
מסכים.. זה מאוד סוביקטיבי.

אני לא רוצה בגיל 30 עדיין להיות תקוע באוניברסיטה. יש אחרים שמעדיפים לבלות בשנות ב20 ורק בסוף שנות ה20 להתחיל ללמוד. אין נכון או לא נכון בקטע הזה. הכל סוביקטיבי.
 
ויש גם דילמה של כסף...

היא יכולה לעבוד שנתיים עכשיו, לחסוך ואז להתחיל ללמוד בלי בעיות מיותרות.
 

duduamar

New member
נכון מאוד....

כשאני חושב על זה עוד טיפה - בהחלט שווה לעבוד עוד שנה שנתיים, אבל לא יותר. תכלס זה בדיוק מה שאני עושה, מהשחרור עבדתי בערך שנה וחצי, והחורף אני מתחיל ללמוד. הכסף שחוסכים בהחלט נותן קצת אוויר לנשימה, ביחוד כשבשנה הראשונה אי אפשר ממש לעבוד (בהנחה שלא הולכים ללמוד במכללה סוג ז').
 
לימודים זה בזבוז ../images/Emo31.gif

המדינה פה לא מעריכה אנשים משכילים, כולם רצים לעשות תארים ודוקטורטים רק בשביל לרשום ברזומה שהם למדו. אני למדתי ואפילו סיימתי בהצטיינות וזה לא נתן לי הרבה בחיים.
 
על פי איזה סקר אתה מדבר?

אם יש תגובות שאני שונא זה אלו שמדברות בשם "המדינה". אולי אתה נדפקת וההצטיינות שלך לא נתנה לך כלום, אבל זו לא סיבה להכליל מדינה שלמה בטענה שלימודים זה בזבוז. בגדול? הנסיון הוא זה שמדבר. אבל בלימודים לתואר אפשר לרכוש הרבה ידע שיתרום לנסיון. זה גם כמובן תלוי בסוג המקצוע. לימודים לא חייבים להיות רק בשביל התואר, אלא גם להרחיב את הידע האישי בנושא שמעניין. ויש מספיק מעסיקים שיעדיפו מישהו רציני שישב ללמוד X שנים וכנראה שאם עשה את זה, הוא גם ישקיע X שנים במקום העבודה.
 

pardoi

New member
זה לא פיתרון

ואני מתה ללמוד, רק שזה לא בדיוק לחוץ לי שנה הבאה או עוד שנתיים
 

duduamar

New member
../images/Emo31.gif

ברוב התחומים - תואר פשוט MUST כדי להגיע לקריירה סבירה.
 

EdisonGirl

New member
מה את מתכוונת ללמוד?

אולי את יכולה פשוט לוותר על פסיכומטרי והשלמת בגרות וללמוד באו"פ, ואז זו כבר לא בעיה לשלב לימודים ועבודה, ולא תצטרכי לוותר על אף אחד מהם..
 

מישהי222

New member
גם אני חושבת ככה

חבל לעזוב עבודה טובה שבאמת יש אפשרות קידום. פשוט תלכי לאו"פ ששם את יכולה לשחק עם המערכת שעות והקורסים וככה תשלבי בין עבודה ללימודים בצורה הכי נוחה שיש.
 
למעלה