יש לי גולות בודדות פעם שרפו לי עם חומר חנקן
לפני שנה היו לי שרפו לי ונעלם . ובמרכזם שקע – קערורית קטנה מאד – סביבה הילה אדומה בהירה . פתאום היתחלתי להשתמש עם רמיקייד .והמערכת החיסון חלשה . יצאו לי עוד גולות קטטנות בבית השחי . ובקו התחתון גולה שמאוד מגרדת גודל של זבוב ואדומה וניראת כמו בתוכו נוזל . איזה חומר עליי לבנתיים עד לביקור הרופא .כי מאוד מגרד לי . והרופאה לא רצה לשרוף לי עם חומר כי אמרה בגלל מערכת החיסון לנסות להתעלם. אבל פתאום זה הפך ליותר מגרד . איזה רופא במרכז יש דרף הקופה כללית .
לפני שנה היו לי שרפו לי ונעלם . ובמרכזם שקע – קערורית קטנה מאד – סביבה הילה אדומה בהירה . פתאום היתחלתי להשתמש עם רמיקייד .והמערכת החיסון חלשה . יצאו לי עוד גולות קטטנות בבית השחי . ובקו התחתון גולה שמאוד מגרדת גודל של זבוב ואדומה וניראת כמו בתוכו נוזל . איזה חומר עליי לבנתיים עד לביקור הרופא .כי מאוד מגרד לי . והרופאה לא רצה לשרוף לי עם חומר כי אמרה בגלל מערכת החיסון לנסות להתעלם. אבל פתאום זה הפך ליותר מגרד . איזה רופא במרכז יש דרף הקופה כללית .