יש לי בקשה קטנה

ויש בך....

ויש בך מזה ומזה ואהבתי....
 

אריאל1

New member
את חדשה כאן?

הודעות ישנות נוטות לשקוע בפורום. אך כל פעם שמוסיפי הודעה (צריך גם תוכן לא רק כותרת) היא קופצת לראש הרשימה. עד שלושה ימים.
 

אמיתי 21

New member
יהל ?

דמ"י עש"ו ולא הבתנתי למה כוונתך ? אם בארזים וכ.. יהל פירוש של השם את יכולה לבאי אותו ? וטעמים לשם הזה
 

שירת ים

New member
אפשר להכנס לצאט...

יש שם הרבה שמות יפים ומוזרים. כמו: דפננה , שניצלית, איש החרגול, נחש, חניבעל, מילחיה, זאב,כבשה, מדוזה, תרחישון, בילי, מאכילה נמלים במצקת, מפהקת,בלינקית, פלפלת,לחיות בתוך קופסא,סתם אחת, סתם עוד מישהו, אימייל,רק לדקה, גיימס הטפילד, לילי, מבואסת,חולה לה לה,שקשוקה, ביש, ספייק, אנסטסיה, פני צלקת, גלוק,זיסר, בתי נייטין, מתולתלת, איש הרוח, איש הפח, בועה, בר אילני, עמיצוריסטית,רגע אחד,לייזר,12345678, חנניה יו"ט ליפא, עציץ, אתגר, יווווו, ואיך שכחתי ציפור קטנה..... השתדלתי להביא את השמות הכי יפים, מקווה שעזרתי....:))))))
 
שירת ים:)))))))))

את כל כך מצחיקה! כמה נכון...כמה אמיתי וכמה קשה לתפיסה:))) רק בצ´אט שלנו יש את השמות הללו! מישהו עדיין חושב שעדיף צ´אט אחר?! שיצביע...
רק צחוק... שבת שלום! אני... זו זנזכרת בין הנ"ל אך לרגע לא מעיזה להזדהות:))
 
על שום מה......שירת הים

של שום מה הלעג שירת הים? האם פגעתי במישהו ומשום כך תילעגי ?
 

m16

New member
במשפט אחד... אכזבה!!!

אני אגיד לך משהו שאמרו לקבלן שבנה את ורסאי... "אני במקומך לא הייתי בונה על זה..."
 

ע מ י ת

New member
טוב אם כבר ביקשת אז...

בס"ד לפני כמה ימים למדתי את הדף היומי בפעם הראשונה מזה הרבה זמן (מסיבות טכניות כאלה ואחרות לא התאפשר לי), וכהרגלנו, כשאני לומד קטע בגמרא עם הרב שלי ולא משנה מה ז היהיה אנחנו גולשים וגולשים מהנושא לנושאים מרתקים שחבל"ז!!! והגענו לשמות, הרב הגדול והקדוש שלי הסביר לי שלכל שם יש משמעות אבל לא סתם משמעות, לכל שם יש מהות בחיים, אז ביקשתי ממנו שיסביר לי את המשמעות שלי/ תכונות שלי אך ורק על פי השם בלי ספרים או בלי טכניקות כאלו ואחרות ומאוד נבהלתי הוא התחיל לומר לי דברים עליי וזה היה ממש ממש מ-ד-ה-י-ם! אני יכול להמליץ לך מפה ועד הודעה חדשה על שמות מקסימים, אבל ההצעה הכי טובה שאני יכול להציע לך זה לשאול רב, איזה שם לבחור ותאמיני לי הוא לא יבחר איזה שם תקוע כזה, מילה שלי. שהלידה תעבור בקלות, רק טוב בחיים, שבת שלום! ע מ י ת (אחד שמאוד מאוד מאוד אוהב ילדים!)
 

שירת ים

New member
ע מ י ת אתה טועה!!!!!!

בחירת השם הכי טוב לילד ניתנה להוריםבנבואה!!!!! הם יכולים לשמוע רעיונות, אבל להחליט זה בידיים שלהם ולא ע"י רב!!!!!
 

ע מ י ת

New member
את צודקת, אבל הרב יכול לכוון אותם,

בס"ד כי יש דברים שהורים לא יודעים והרב כן יודע... ע מ י ת
 

א77

New member
את צופיה ומתכננת את השם העתידי...

בכל שם יש משמעות עמוקה. מובא בספרים קדושים, שמעין רוח הקודש נכנסת בהורים בעת נתינת וקביעת השם. הרי יש קשר לגורל האדם עם שמו. וברור שלאדם כבר צפוי עתידו עוד לפני נתינת השם. אז וודאי מעין רוח קודש ניתנת להורים כנ"ל. ומשהו מעניין מהגאון מוילנא: כשאדם הולך לצדיק שיבקש ויפעל עבורו לישועה וכדו´, הצדיק פועל בדרכו. דרך לתיקון הוא: לדוגמא מי שנקרא דוד יקח הצדיק את האותיות במילואם דלי"ת וא"ו דלי"ת ובזה הוא ימתיק שמו של אותו דוד לתות ולפי זה מוסיף הגאון, להמן הרשע לא היתה תקנה כלל וכלל שהרי המן במילואו: ה"ה מ"ם נו"ן אז תמיד יישאר המן הרשע כמו שהוא ללא תקנה. העיקר שיהיה במזל טוב ובהצלחה, וכמדומני שבארכיוני יש גלוייה עתיקת יומין משמחת רך נולד. מקווה שאמצאה, ובכך לא אשנה ממנהגי לשלוח קבצי תמונות, ע"י שאצרף
 
למעלה